Це важливо!

До відома побутових споживачів! Відповідно до п. 8.6.3. ККОЕЕ Зчитані та передані дані з лічильників протягом періоду, що починається за два календарні дні до кінця розрахункового місяця та закінчується на третій календарний день наступного розрахункового періоду (календарного місяця), вважаються даними на перше число календарного місяця.

Телефон call-центр

0 800 300 015

Call-центрбезкоштовно цілодобово
 

Новини компанії

Про проведення відкритого обговорення

проекту Плану розвитку системи розподілу

ПрАТ «ПЕЕМ «ЦЕК» на період 2020-2024 роки

План розвитку системи розподілу ПрАТ «ПЕЕМ «ЦЕК» на період 2020-2024 роки (План розвитку) розроблено на підставі Закону України «Про електроенергетику», Постанови НКРЕКП від 14.03.2018 №310 про затвердження Кодексу систем розподілу. План розвитку виконаний згідно розробленого технічного завдання.

Метою Плану розвитку ПрАТ «ПЕЕМ «ЦЕК» є забезпечення надійного безпечного та економічно ефективного функціонування системи розподілу та встановлених рівнів показників якості електропостачання на прогнозний період, забезпечення необхідної та достатньої пропускної спроможності електромереж відповідно до наявних та прогнозних потреб споживачів та замовників щодо споживання електричної енергії та її відпуску в мережу на прогнозний період, забезпечення зниження технологічних та комерційних втрат електроенергії в елементах електричної мережі, забезпечення відповідних екологічних стандартів і нормативів. Даний документ містить необхідні прогнозні обсяги нового будівництва, реконструкції та технічного переоснащення електричних мереж ПрАТ «ПЕЕМ «ЦЕК» на наступні 5 календарних років.

Детальніше...

21 лютого 2019 року, м. Київ - Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, спільно з аналітичним центром DiXi Group у рамках проекту USAID «Прозора енергетика» презентували мобільний додаток «Енергетика Онлайн», який сприятиме створенню ефективних енергетичних ринків, де в центрі уваги перебуватиме споживач.

Нагадаємо, що мобільний додаток був створений з метою спрощення доступу до інформації та підвищення рівня прозорості в енергетичному секторі України та надає можливість споживачам:

  • отримати оперативну інформацію про діючі тарифи та порівняти їх з ціновими пропозиціями, які діють у сусідніх областях;
  • перевірити рахунок за послуги електро- та газопостачання, подати скаргу до Компанії – постачальника послуг;
  • знайти відповіді на актуальні запитання щодо надання субсидії, термінів оплати рахунків за послуги, погашення заборгованості, енергозбереження тощо;
  • подати заяву на компенсацію за неякісно надані послуги у сферах електро- та газопостачання;
  • оцінити роботу центрів обслуговування операторів мереж та постачальників газу і електроенергії;
  • повідомити про зловживання енергокомпаній щодо порушень з боку їх посадових осіб та персоналу;
  • контролювати розробку та виконання інвестиційних програм і надавати пропозиції щодо їх покращення;
  • зареєструватися на громадські обговорення у сфері енергетики.

Мобільний додаток можна завантажити з Google Play за назвою EnergyOnline. З березня 2019 року додаток буде доступний для завантаження в App Store, на офіційних сайтах НКРЕКП та DiXi Group. З питань технічної підтримки мобільного додатка та надання своїх зауважень і пропозицій до його роботи просимо звертатися на електронну адресу: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Повний текст статті.

 

Передача показів через голосове меню коллцентру


Для цього треба подзвонити на наш номер 0800-300-015 вибрати 3 пункт голосового меню. Потім вибрати 1 пункт передати покази.
Якщо мобільний номер абонента не зареєстрований в нашій базі, він повідомить про це і спробує з'єднати з оператором.
Якщо у абонента зареєстровані декілька особових рахунків - запропонує ввести особовий рахунок по якому необхідно передати покази лічільника.
Якщо лічильник одно тарифний запропонує відразу ввести покази і натиснути #
Якщо лічильник двох-трьох тарифний, запропонує ввести покази по кожній зоні і натиснути #
Після введення показів лічільника голосове меню озвучує прийняті дані.
Після отримання данних, голосове меню запропонує редагувати покази, що можливо зробити натиснувши *
Якщо все пройшло успішно голосове меню повідомить, що усі свідчення прийняті.

  

Увага! З'явилась нова послуга:

"Передача показів лічильників електроенергії – через бот-аккаунт у Viber

viber

У відповідності до п.6.6 Порядку забезпечення стандартів якості надання послуг з електропостачання, затвердженого Постановою НКРЕКП від 12.06.2018 р. №375, який визначає порядок забезпечення стандартів якості електропостачання та надання компенсацій споживачам за їх недотримання, оприлюднюємо інформацію щодо дотримання загальних та гарантованих стандартів якості надання послуг ОСР та сум наданих компенсацій за недотримання гарантованих стандартів якості надання послуг за 2019 рік.

Детальніше...

cabinetТепер можливо передавати показання лічильника за допомогою сайту. Для цього потрібно перейти в пункт меню Споживачам -> Побутові споживачі -> Особистий кабінет побутового споживача. Або зайти в пункт меню "Особисті кабінети".

Спочатку потрібно зареєструватись.

ПрАТ «ПЕЕМ «ЦЕК» інформує про призначення постачальника «останньої надії»

Увага споживачам!

Розпорядженням Кабінету Міністрів України від 12 грудня 2018 року № 1023-р Державне підприємство зовнішньоекономічної діяльності «Укрінтеренерго» визначено постачальником «останньої надії» на період з 1 січня 2019 року до 1 січня 2021 року.

Територія здійснення діяльності ДПЗД «Укрінтеренерго» як постачальника «останньої надії» – територія України, крім території, на якій органи державної влади тимчасово не здійснюють або здійснюють не в повному обсязі свої повноваження.

Детальніше...

Шановні споживачі, виробники, постачальники електричної енергії,

оператори систем передачі та суміжних систем розподілу!

На виконання статті 50 Закону України «Про ринок електричної енергії» та Кодексу систем розподілу, затвердженого Постановою НКРЕКП від 14.03.2018 №310 ПрАТ «ПЕЕМ «ЦЕК» проводить підготовчі заходи з організації розроблення Плану розвитку оператора системи розподілу на 2020-2024 роки.

Просимо до 20 січня 2019 року надати вихідні данні, згідно розробленних форм, якими враховано вимоги Кодексу системи розподілу.

З вищезазначеними матеріалами можна ознайомитися на корпоративному сайті ПрАТ «ПЕЕМ «ЦЕК» (https://cek.dp.ua/) в розділі Технічна політика / План розвитку ОСР / Переліки та типові форми надання вихідних даних.

Детальніше...

На виконання вимог Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з розподілу електричної енергії та постанови НКРЕКП від 14.03.2018 № 310 «Про затвердження Кодексу системи розподілу», на підставі рішення НКРЕКП, прийнятому на відкритому засіданні 11 грудня 2018 року, ПрАТ «ПЕЕМ «Центральна енергетична компанія» інформує, що з 01 січня 2019 року встановлено тарифи на послуги з розподілу електричної енергії за класами напруги, а саме:

  • 1 клас – 86,86 грн/МВт*год без ПДВ;

  • 2 клас – 514,87 грн/МВт*год без ПДВ

exclam

Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг на відкритому засіданні 27 листопада 2018 року прийняла рішення про видачу ПрАТ «ПЕЕМ «ЦЕК» ліцензії з розподілу електричної енергії. Одночасно для Товариства анульовані ліцензії з передачі електричної енергії місцевими (локальними) електричними мережами та постачання електричної енергії за регульованим тарифом.

Згідно з Постановою НКРЕКП від 27.11.2018 № 1533, до 1 січня 2019 року Товариство має укласти договори про надання послуг з розподілу електричної енергії зі споживачами побутовими та непобутовими, електроустановки яких приєднані до системи розподілу електричної енергії ПрАТ «ПЕЕМ «ЦЕК», та договори про надання послуг з розподілу електричної енергії з електропостачальниками, які мають намір постачати електричну енергію споживачам (розділ Електропостачальникам).

Детальніше...