Це важливо!

До відома побутових споживачів! Відповідно до п. 8.6.3. ККОЕЕ Зчитані та передані дані з лічильників протягом періоду, що починається за два календарні дні до кінця розрахункового місяця та закінчується на третій календарний день наступного розрахункового періоду (календарного місяця), вважаються даними на перше число календарного місяця.

Телефон call-центр

0 800 300 015

Call-центрбезкоштовно цілодобово

Новини компанії

Про проведення відкритого обговорення

відкоригованого проекту Плану розвитку системи розподілу

ПрАТ «ПЕЕМ «ЦЕК» на період 2020-2024 роки

План розвитку системи розподілу ПрАТ «ПЕЕМ «ЦЕК» на період 2020-2024 роки (План розвитку) розроблено на підставі Закону України «Про електроенергетику», Постанови НКРЕКП від 14.03.2018 №310 про затвердження Кодексу систем розподілу. План розвитку виконаний згідно розробленого технічного завдання.

Метою Плану розвитку ПрАТ «ПЕЕМ «ЦЕК» є забезпечення надійного безпечного та економічно ефективного функціонування системи розподілу та встановлених рівнів показників якості електропостачання на прогнозний період, забезпечення необхідної та достатньої пропускної спроможності електромереж відповідно до наявних та прогнозних потреб споживачів та замовників щодо споживання електричної енергії та її відпуску в мережу на прогнозний період, забезпечення зниження технологічних та комерційних втрат електроенергії в елементах електричної мережі, забезпечення відповідних екологічних стандартів і нормативів. Даний документ містить необхідні прогнозні обсяги нового будівництва, реконструкції та технічного переоснащення електричних мереж ПрАТ «ПЕЕМ «ЦЕК» на наступні 5 календарних років.

Детальніше...

Учбовий семінар у м. Жовті Води

19-20 вересня цього року в м.Жовті Води відбувся традиційний навчальний семінар професійної майстерності оперативно-виїзних бригад та диспетчерів РЕМів. Учасниками стали бригади з Дніпра, Кривого Рогу, Запоріжжя, Павлограду, Вільногірська і команда міста проведення заходу. Під час семінару бригади РЕМ демонстрували практичні навички при виконанні деяких видів робіт. Усього учасники продемонстрували свою майстерність на шести етапах. За ходом подій на учбовому семінарі спостерігала поважна комісія у главі якої Директор технічний Федір Семенович Іващук, Заступник голови комісії Директор з охорони праці Володимир Вікторович Староконь, представники Апарату управління ПрАТ «ПЕЕМ «ЦЕК».

Детальніше...

ПрАТ «ПЕЕМ «Центральна енергетична компанія» інформує про проведення відкритого обговорення проекту тарифів на розподіл електричної енергії на 2020 рік

Відповідно до Закону України "Про особливості доступу до інформації у сферах постачання електричної енергії, природного газу, теплопостачання, централізованого постачання гарячої води, централізованого питного водопостачання та водовідведення" та на виконання Постанови Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг" від 30.06.2017 року № 866, ПрАТ «ПЕЕМ «ЦЕК» повідомляє про проведення відкритого обговорення щодо перегляду тарифів на розподіл електричної енергії на 2020 рік.

Детальніше...

ПрАТ «ПЕЕМ «ЦЕК» повідомляє про початок відкритого обговорення

проекту інвестиційної програми на 2020 рік

 

Скачати проект інвестиційної програми на 2020 рік

Про перенос проведення відкритого обговорення

проекту Плану розвитку системи розподілу

ПрАТ «ПЕЕМ «ЦЕК» на період 2020-2024 роки

 

         В звязку з коригуванням проекту Плану розвитку системи розподілу ПрАТ «ПЕЕМ «ЦЕК» на період 2020-2024 роки, засідання щодо відкритого обговорення проекту Плану розвитку системи розподілу ПрАТ «ПЕЕМ «ЦЕК» на період 2020-2024 роки, призначене на 31.07.2019 об 11-00 за адресою: вул. Дмитра Кедріна, 28 каб. № 201 відміняється.

Про терміни проведення обговорення проекту Плану розвитку системи розподілу ПрАТ «ПЕЕМ «ЦЕК» на період 2020-2024 роки та засідання комісії буде повідомлене додатково.

 

Про проведення відкритого обговорення

проекту Плану розвитку системи розподілу

ПрАТ «ПЕЕМ «ЦЕК» на період 2020-2024 роки

План розвитку системи розподілу ПрАТ «ПЕЕМ «ЦЕК» на період 2020-2024 роки (План розвитку) розроблено на підставі Закону України «Про електроенергетику», Постанови НКРЕКП від 14.03.2018 №310 про затвердження Кодексу систем розподілу. План розвитку виконаний згідно розробленого технічного завдання.

Метою Плану розвитку ПрАТ «ПЕЕМ «ЦЕК» є забезпечення надійного безпечного та економічно ефективного функціонування системи розподілу та встановлених рівнів показників якості електропостачання на прогнозний період, забезпечення необхідної та достатньої пропускної спроможності електромереж відповідно до наявних та прогнозних потреб споживачів та замовників щодо споживання електричної енергії та її відпуску в мережу на прогнозний період, забезпечення зниження технологічних та комерційних втрат електроенергії в елементах електричної мережі, забезпечення відповідних екологічних стандартів і нормативів. Даний документ містить необхідні прогнозні обсяги нового будівництва, реконструкції та технічного переоснащення електричних мереж ПрАТ «ПЕЕМ «ЦЕК» на наступні 5 календарних років.

Детальніше...

21 лютого 2019 року, м. Київ - Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, спільно з аналітичним центром DiXi Group у рамках проекту USAID «Прозора енергетика» презентували мобільний додаток «Енергетика Онлайн», який сприятиме створенню ефективних енергетичних ринків, де в центрі уваги перебуватиме споживач.

Нагадаємо, що мобільний додаток був створений з метою спрощення доступу до інформації та підвищення рівня прозорості в енергетичному секторі України та надає можливість споживачам:

  • отримати оперативну інформацію про діючі тарифи та порівняти їх з ціновими пропозиціями, які діють у сусідніх областях;
  • перевірити рахунок за послуги електро- та газопостачання, подати скаргу до Компанії – постачальника послуг;
  • знайти відповіді на актуальні запитання щодо надання субсидії, термінів оплати рахунків за послуги, погашення заборгованості, енергозбереження тощо;
  • подати заяву на компенсацію за неякісно надані послуги у сферах електро- та газопостачання;
  • оцінити роботу центрів обслуговування операторів мереж та постачальників газу і електроенергії;
  • повідомити про зловживання енергокомпаній щодо порушень з боку їх посадових осіб та персоналу;
  • контролювати розробку та виконання інвестиційних програм і надавати пропозиції щодо їх покращення;
  • зареєструватися на громадські обговорення у сфері енергетики.

Мобільний додаток можна завантажити з Google Play за назвою EnergyOnline. З березня 2019 року додаток буде доступний для завантаження в App Store, на офіційних сайтах НКРЕКП та DiXi Group. З питань технічної підтримки мобільного додатка та надання своїх зауважень і пропозицій до його роботи просимо звертатися на електронну адресу: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Повний текст статті.

 

Передача показів через голосове меню коллцентру


Для цього треба подзвонити на наш номер 0800-300-015 вибрати 3 пункт голосового меню. Потім вибрати 1 пункт передати покази.
Якщо мобільний номер абонента не зареєстрований в нашій базі, він повідомить про це і спробує з'єднати з оператором.
Якщо у абонента зареєстровані декілька особових рахунків - запропонує ввести особовий рахунок по якому необхідно передати покази лічільника.
Якщо лічильник одно тарифний запропонує відразу ввести покази і натиснути #
Якщо лічильник двох-трьох тарифний, запропонує ввести покази по кожній зоні і натиснути #
Після введення показів лічільника голосове меню озвучує прийняті дані.
Після отримання данних, голосове меню запропонує редагувати покази, що можливо зробити натиснувши *
Якщо все пройшло успішно голосове меню повідомить, що усі свідчення прийняті.

  

Увага! З'явилась нова послуга:

"Передача показів лічильників електроенергії – через бот-аккаунт у Viber

viber

У відповідності до п.6.6 Порядку забезпечення стандартів якості надання послуг з електропостачання, затвердженого Постановою НКРЕКП від 12.06.2018 р. №375, який визначає порядок забезпечення стандартів якості електропостачання та надання компенсацій споживачам за їх недотримання, оприлюднюємо інформацію щодо дотримання загальних та гарантованих стандартів якості надання послуг ОСР та сум наданих компенсацій за недотримання гарантованих стандартів якості надання послуг за 2019 рік.

Детальніше...