Це важливо!

До відома побутових споживачів! Відповідно до п. 8.6.3. ККОЕЕ Зчитані та передані дані з лічильників протягом періоду, що починається за два календарні дні до кінця розрахункового місяця та закінчується на третій календарний день наступного розрахункового періоду (календарного місяця), вважаються даними на перше число календарного місяця.

0 800 300 015

Call-центрбезкоштовно цілодобово

Згідно з Постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері енергетики України (далі - НКРЕ) від 08.08.13 №1070 «Про забезпечення функціонування колл-центрів суб'єктами господарювання, які здійснюють господарську діяльність з постачання електричної енергії за регульованим тарифом», в ПрАТ «ПЕЕМ «Центральна енергетична компанія» в грудні 2015 року створено і відкрито Call-центр.

Основним завданням Call-центру є підвищення якості обслуговування споживачів електроенергії, формування між суб'єктами електроенергетики та споживачами електричної енергії прозорого інформаційного середовища з питань постачання електричної енергії. Call-центр надає споживачам електричної енергії інформаційно-консультаційні послуги.

Абонент зможе отримати необхідну інформацію по телефону в автоматичному режимі або при спілкуванні з оператором. Автоматичне меню самообслуговування дозволяє отримати необхідну інформацію натисканням відповідної клавіші на телефонному терміналі:

1 - інформація про перебої в електропостачанні;

2 - тарифи на електричну енергію для споживачів;

3 - стан особового рахунку;

4 - інформація про послуги з перевірки та встановлення приладів обліку електроенергії;

5 - пропозиції або скарги;

0 - з'єднання з оператором.

Дзвінки за багатоканальним телефоном 0 800 300 015 зі стаціонарних і мобільних телефонів на території України для абонентів є безкоштовними.

Також Call-центр надає інформаційні послуги абонентам шляхом обробки їх вхідних звернень, що надходять через офіційний веб-сайт ПрАТ «ПЕЕМ« ЦЕК».

Звертаємо Вашу увагу, що звернувшись до Call-центру, споживач зможе не тільки задати будь-яке питання, але і висловити свої пропозиції щодо поліпшення якості обслуговування і надійності електропостачання, або повідомити про порушення чи зловживання з боку співробітників ПрАТ «ПЕЕМ «Центральна енергетична компанія», а також анонімно повідомити про факти крадіжок електроенергії чи електрообладнання.

 

Call-центр ПрАТ «ПЕЕМ «ЦЕК» 0 800 300 015 безкоштовно цілодобово

E-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
Сайт: http://cek.dp.ua/