До відома побутових споживачів! Відповідно до п. 8.6.3. ККОЕЕ Зчитані та передані дані з лічильників протягом періоду, що починається за два календарні дні до кінця розрахункового місяця та закінчується на третій календарний день наступного розрахункового періоду (календарного місяця), вважаються даними на перше число календарного місяця.

Це важливо!

Телефон call-центр

0 800 300 015

Call-центрбезкоштовно цілодобово
 

Новини компанії

den konstitucii

Вітаємо з Днем Конституції України! Бажаємо миру, злагоди, процвітання, добробуту і світлого майбутнього!

Про проведення відкритого обговорення проєкту Плану розвитку системи розподілу

ПрАТ «ПЕЕМ «ЦЕК» на період 2021-2025 роки

12.05.2020 об 11:00 в приміщенні ПрАТ «ПЕЕМ «ЦЕК» за адресою: вул. Дмитра Кедріна, 28, каб. № 201, відбудеться засідання комісії з обговорення проєкту «Плану розвитку системи розподілу ПрАТ «ПЕЕМ «ЦЕК» на 2021-2025 рр.», який було оприлюднено на офіційному веб-сайті ПрАТ «ПЕЕМ «ЦЕК» у мережі Інтернет (Розділ: Технічна політика/План розвитку ОСР).

На виконання наказу ПрАТ «ПЕЕМ «ЦЕК» від 19.03.2020 №116/010.02-02 «Про введення попереджувальних заходів для запобігання коронавірусу в ПрАТ «ПЕЕМ «ЦЕК» підприємство відкриті обговорення буде проводити дистанційно шляхом застосування технічних засобів, зокрема відео- та аудіозв’язку.

Телефон: (0562) 33-38-41.

Про оприлюднення відкоригованого проєкту Плану розвитку системи розподілу

ПрАТ «ПЕЕМ «ЦЕК» на період 2021-2025 роки та проведення відкритого обговорення

План розвитку системи розподілу ПрАТ «ПЕЕМ «ЦЕК» на період 2021-2025 роки (План розвитку) розроблено на виконання статті 50 Закону України «Про ринок електричної енергії» та розділу III Кодексу систем розподілу, затвердженого Постановою НКРЕКП від 14.03.2018 № 310.

На виконання п.3.4.3. Кодексу систем розподілу, затвердженого Постановою НКРЕКП від 14.03.2018 р. № 310 та п. 2.1 «Про затвердження Порядку проведення відкритого обговорення проектів рішень Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг», затвердженого Постановою НКРЕКП від 30.06.2017 № 866 проєкт Плану розвитку ПрАТ «ПЕЕМ «ЦЕК» на період 2021-2025 роки оприлюднено на офіційному веб-сайті ПрАТ «ПЕЕМ «ЦЕК» у мережі Інтернет (Розділ: Технічна політика/План розвитку ОСР).

Детальніше...

Шановні споживачі, колеги та громадяни міста!

Ситуація з розповсюдженням коронавірусу 2019-nCoV у світі потребує особливої уваги. За оцінками ВООЗ та ECDC ризики розповсюдження цього штаму вірусу залишаються високими як на регіональному, так і на глобальному рівнях. З метою забезпечення раннього виявлення можливих випадків нового вірусу необхідно кожній людині посилювати запобіжні заходи безпеки для своїх родин від потенційної загрози.

Детальніше...

УВАГА! КАРАНТИН!

ШАНОВНІ СПОЖИВАЧІ, ПАРТНЕРИ, КОЛЕГИ!

ПрАТ «ПЕЕМ «ЦЕК», враховуючи рекомендації НКРЕКП, прийняло рішення  обмежити спілкування та комунікації працівників, які безпосередньо мають контакт зі споживачами. На період дії карантину їх робота переведена на дистанційний режим обслуговування!

У період карантину Ви маєте можливість:

    • Звертатись з будь-яких питань за телефоном колл-центру безкоштовно (цілодобово): 0 800 300 015
    • Надсилати листи у зручний для вас час на електронні адреси: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.   Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.   Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.  або  на офіційному сайті https://cek.dp.ua/ у розділі "Контакти" заповнити онлайн-звернення. При передачі показів засобів обліку на електронну адресу, бажано додавати фото.

Детальніше...

Шановні побутові споживачі!

(електроустановки яких приєднані до електричних мереж ПрАТ «ПЕЕМ «ЦЕК»)

 

На виконання вимог Закону України «Про ринок електричної енергії» та Правил роздрібного ринку електричної енергії, просимо Вас терміново звернутись до структурних підрозділів ПрАТ «ПЕЕМ «ЦЕК» для оформлення Паспорту точки розподілу. Зазначений документ є необхідною умовою для подальшого розподілу та споживання електричної енергії.

Для оформлення Паспорту точки розподілу Вам необхідно мати при собі оригінали та копії наступних документів:

-         паспорту;

-         довідки про присвоєння ідентифікаційного номеру;

-         документа, яким визначено право власності чи користування на об’єкт (приміщення).

Детальніше...

Шановні споживачі м. Павлоград!

Впродовж останнього часу ПрАТ «ПЕЕМ «ЦЕК» повідомляло на офіційному сайті і на сторінці у Facebook про ситуацію, яка склалася в м. Павлоград щодо електрозабезпечення селища «18 вересня». Конфлікт склався між трьома сторонами: АТ «ДТЕК Дніпровські електромережі», НВО «Павлоградський хімічний завод» і ПрАТ «ПЕЕМ «ЦЕК». Усі три підприємства мають власні електричні розподільчі мережі. Частина мереж, яка належить хімзаводу використовується спільно.

До серпня 2019 року відшкодування витрат за утримання мереж спільного використання НВО «Павлоградський хімічний завод» здійснював АТ «ДТЕК Дніпровські електромережі». А з вересня 2019 року АТ «ДТЕК дніпровські електричні мережі» необгрунтовано відмовилося від виконання своїх зобов’язань. При цьому, хімзавод, зі свого боку, не бажаючи сперечатись з історично сформованим платником цієї послуги, використовує ситуацію на свій розсуд. А саме, не допускає фахівців ПрАТ «ПЕЕМ «ЦЕК» здійснити підключення резервних кабельних ліній. І селище залишається заживленим від єдиної лінії. Внаслідок таких дій, під час аварії в мережі електропостачання на території НВО «ПХЗ»   в ніч з 14 на 15 лютого, на жаль, декілька вулиць означеного селища залишались без світла до ранку 17 лютого.

Детальніше...

Шановні споживачі м. Павлоград!

      В ніч з 14 на 15 лютого на території НВО «Павлоградський хімічний завод» виникла аварія в мережі електропостачання. В зв'язку з цим припинено електропостачання селища «18 вересня» на таких вулицях: Кольцева, Заводська, Грібоедова, Лінійна, Чайковська, Спартака, Братська.

      На відновлення електропостачання задіяно всі сили Павлоградсього РЕМ. Додатково задіяно персонал компанії з інших місць.

Детальніше...

Шановні споживачі м. Павлоград!

На теперішній час в місті склалася конфліктна ситуація з електрозабезпеченням селища «18 вересня». Надійність кабельних ліній знижена до критичного рівня, існує загроза виходу обладнання з робочого стану. Крім цього, мережі можуть бути відключені від живлення. Виникає логічне питання: «чому?» Пояснюємо! Конфлікт склався між трьома сторонами: АТ «ДТЕК Дніпровські електромережі», НВО «Павлоградський хімічний завод» і ПрАТ «ПЕЕМ «ЦЕК». Усі три підприємства мають власні електричні розподільчі мережі. Частина мереж, яка належить хімзаводу використовується спільно. І таке використання, як послуга має бути оплачена.

До серпня 2019 року відшкодування витрат за утримання мереж спільного використання НВО «Павлоградський хімічний завод» здійснював АТ «ДТЕК Дніпровські електромережі». А з вересня 2019 року АТ «ДТЕК дніпровські електричні мережі» необгрунтовано відмовилося від виконання своїх зобов’язань. При цьому, хімзавод, зі свого боку, не бажаючи сперечатись з історично сформованим платником цієї послуги, використовує ситуацію на свій розсуд. А саме, не допускає фахівців ПрАТ «ПЕЕМ «ЦЕК» здійснити підключення резервних кабельних ліній. І селище залишається заживленим від єдиної лінії. Люди можуть залишитись без тепла і світла.

Детальніше...