До відома побутових споживачів! Відповідно до п. 8.6.3. ККОЕЕ Зчитані та передані дані з лічильників протягом періоду, що починається за два календарні дні до кінця розрахункового місяця та закінчується на третій календарний день наступного розрахункового періоду (календарного місяця), вважаються даними на перше число календарного місяця.

Це важливо!

Телефон call-центр

0 800 300 015

Call-центрбезкоштовно цілодобово
 

burenie

Шановні споживачі!

 

Просимо ознайомитися з графіком, дійсним за умови застосування трьох черг одночасно. Ми розуміємо та відчуваємо всі незручності, з якими стикаються споживачі кожної з черг на собі, адже в кожній черзі є наші співробітники. Тому наше головне завдання: зробити їх максимально справедливими та рівномірними, щоб всі черги перебували з однаковою кількістю годин без світла та мали можливість однаковий час перебувати зі світлом вранці та ввечері.

Ми розробили графіки, які дозволяють кожній черзі перебувати за більш лагідних умов день через день. Ми намагаємося уникнути невизначеності й так званих «сірих» зон. Графік розроблений таким чином, щоб скоротити частоту перемикань, тим самим максимально зберегти наше обладнання та Вашу побутову техніку (часті відключення/підключення є стресовими для приладів), надати можливість перебувати п’ять годин поспіль зі світлом, уникнути затримок у відновленні електропостачання.

Попереджаємо, що цей графік не діятиме при застосуванні чотирьох черг одночасно, перепрошуємо, але це вже майже позаштатна ситуація, за таких обставин щось спланувати взагалі неможливо, тому на цей час будуть додаватися всі можливі «вільні» черги.

Дуже просимо за можливості не залишати під час застосування ГПВ  енергоємні прилади (бойлери, кондиціонери) увімкненими. Це допоможе уберегти від аварій наше обладнання, а ваші прилади – від несправностей.

Нагадуємо, що наша зона відповідальності – це справедливі та рівномірні відключення та їх максимальне дотримання. Стосовно застосування обмежень, їх обсяги та тривалість – все це зона відповідальності диспетчерського центру НЕК «Укренерго». На ці чинники ми не впливаємо, тому нам усім залишається тільки пристосовуватися до ситуації, намагаючись дослухатися, розуміти, поважати та допомагати один одному.