Шановні споживачі!
ПрАТ «ПЕЕМ «ЦЕК» інформує, що з метою сприяння виконанню споживачами вимог Кодексу комерційного обліку електричної енергії, затвердженого постановою
НКРЕКП від 14.03.2018 № 311 (зі змінами та доповненнями), на офіційному вебсайті НКРЕКП розміщено новину (роз’яснення) щодо особливостей переходу споживачів з площадками комерційного обліку групи «а» на дистанційне зчитування показів лічильників електричної енергії, з якою можна ознайомитися за посиланням.
Шановні споживачі!
З 01.04.2025 р. у ПрАТ «ПЕЕМ «ЦЕК» оперативним та об’єктивним розглядом письмових скарг щодо захисту прав та законних інтересів, які були порушені рішеннями чи діями оператора системи розподілу, займається відповідний структурний підрозділ – Центр розгляду скарг відповідно до нової редакції Постанови НКРЕКП від 14.03.2018 № 312 зі змінами, затвердженими НКРЕКП 30 грудня 2024 року.
З метою об’єктивного, неупередженого розгляду скарг заявників Центр розгляду скарг (далі - ЦРС) працюватиме за удосконаленою процедурою та діятиме відповідно до Примірного Положення про Центр розгляду скарг. Звернення, яке не є скаргою, розглядатиметься ПрАТ «ПЕЕМ «ЦЕК» у загальному порядку.
Скарга – звернення заявника з вимогою про поновлення прав та захист законних інтересів, порушених рішеннями, діями (бездіяльністю) Товариства.
Зауважуємо, що скарга підлягає залишенню без розгляду якщо:
- заявником подано повторну скаргу, якщо попередня скарга вирішена по суті;
- порушене у скарзі питання, станом на день її подання є предметом розгляду в суді або щодо якого ухвалено судове рішення, яке набрало законної сили;
- скарга не підписана заявником та/або є такою, з якої неможливо встановити авторство (анонімна);
- у скарзі не викладено зміст вимоги заявника, вжито ненормативну лексику та/або образливі висловлювання;
- до скарги не додано документів, що підтверджують порушення прав та захист законних інтересів заявника.
Спори та розбіжності, що можуть виникнути при виконанні умов Договорів, у разі, якщо вони не будуть узгоджені шляхом переговорів між Сторонами, можуть бути вирішені шляхом звернення громадян до ЦРС.
ЦРС розглядатиме скарги, які подано у письмовій чи електронній формі у строк не більше одного місяця з дня її надходження. Скарги, які не потребують додаткового вивчення – невідкладно, але не пізніше п’ятнадцяти днів з дня їх отримання. Якщо в місячний термін вирішити порушені питання неможливо, начальником ЦРС визначатиметься термін, необхідний для їх розгляду, про що буде повідомлено заявникові, втім загальний термін надання відповіді не може перевищувати сорока п’яти днів.
Звернутися до ЦРС можна зі скаргами, щодо дій Товариства, які належать до його функціональних повноважень. Зокрема відповідно до чинних нормативних актів розглядатимуться скарги щодо якості електричної енергії чи її відсутності, обмеження потужності, надання послуг, технічні, комерційні питання та інші спірні питання, у яких порушено права та законні інтереси споживачів електричної енергії.
Надсилати скарги онлайн можна на адресу: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
Графік роботи Центру розгляду скарг:
Пн – Чт: 08:00 – 17:00
Пт: 08:00 – 15:45
Обідня перерва: 12:00 – 12:45
Сб – Нд: вихідні
ПОПЕРЕДЖЕННЯ ІНТЕРНЕТ-ПРОВАЙДЕРАМ!
Працівниками ПрАТ «ПЕЕМ «ЦЕК», під час огляду елементів інфраструктури об’єктів електроенергетики у КРИВОРІЗЬКОМУ РАЙОНІ, були виявлені факти неправомірного розміщення технічних засобів телекомунікацій, а саме: волоконно-оптичних ліній зв’язку (далі за текстом).
Відповідно до вимог ст. 14 Закону України «Про доступ до об’єктів будівництва, транспорту, електроенергетики з метою розвитку телекомунікаційних мереж» № 1834-VIII від 07.02.2017 року та вимог пунктів 37-40 «Правил надання доступу до інфраструктури об’єкта електроенергетики», затверджених постановою КМУ від 18 липня 2018 р. № 853, було складено акт про неправомірне розміщення технічних засобів телекомунікацій.
ПОПЕРЕДЖЕННЯ ІНТЕРНЕТ-ПРОВАЙДЕРАМ!
Працівниками ПрАТ «ПЕЕМ «ЦЕК», під час огляду елементів інфраструктури об’єктів електроенергетики у м. Вільногірськ і с. Дніпровське, були виявлені факти неправомірного розміщення технічних засобів телекомунікацій, а саме: волоконно-оптичних ліній зв’язку (далі за текстом).
Відповідно до вимог ст. 14 Закону України «Про доступ до об’єктів будівництва, транспорту, електроенергетики з метою розвитку телекомунікаційних мереж» № 1834-VIII від 07.02.2017 року та вимог пунктів 37-40 «Правил надання доступу до інфраструктури об’єкта електроенергетики», затверджених постановою КМУ від 18 липня 2018 р. № 853, було складено акт про неправомірне розміщення технічних засобів телекомунікацій.
Шановні споживачі!
Повідомляємо, що відповідно до постанови НКРЕКП від 30.12.2024 р. №2408 «Про затвердження Змін до Правил роздрібного ринку електричної енергії» та керуючись рішенням Наглядової Ради від 31.01.2025 р., з 01.04.2025 р., скарги споживачів, які раніше розглядалися Інформаційно-консультаційним центром ПрАТ «ПЕЕМ «ЦЕК» в межах чинного законодавства, розглядатимуться новим підрозділом Товариства – Центром розгляду скарг.
Відтепер скарги заявників розглядатимуться відповідно до Примірного Положення про Центр розгляду скарг,
а звернення, які не є скаргами, розглядатимуться у загальному порядку.
ПОПЕРЕДЖЕННЯ ІНТЕРНЕТ-ПРОВАЙДЕРАМ!
Працівниками ПрАТ «ПЕЕМ «ЦЕК», під час огляду елементів інфраструктури об’єктів електроенергетики у КРИВОРІЗЬКОМУ РАЙОНІ, були виявлені факти неправомірного розміщення технічних засобів телекомунікацій, а саме: волоконно-оптичних ліній зв’язку (далі за текстом).
Відповідно до вимог ст. 14 Закону України «Про доступ до об’єктів будівництва, транспорту, електроенергетики з метою розвитку телекомунікаційних мереж» № 1834-VIII від 07.02.2017 року та вимог пунктів 37-40 «Правил надання доступу до інфраструктури об’єкта електроенергетики», затверджених постановою КМУ від 18 липня 2018 р. № 853, було складено акт про неправомірне розміщення технічних засобів телекомунікацій.
ПОПЕРЕДЖЕННЯ ІНТЕРНЕТ-ПРОВАЙДЕРАМ!
Працівниками ПрАТ «ПЕЕМ «ЦЕК», під час огляду елементів інфраструктури об’єктів електроенергетики у КРИВОРІЗЬКОМУ РАЙОНІ, були виявлені факти неправомірного розміщення технічних засобів телекомунікацій, а саме: волоконно-оптичних ліній зв’язку (далі за текстом).
Відповідно до вимог ст. 14 Закону України «Про доступ до об’єктів будівництва, транспорту, електроенергетики з метою розвитку телекомунікаційних мереж» № 1834-VIII від 07.02.2017 року та вимог пунктів 37-40 «Правил надання доступу до інфраструктури об’єкта електроенергетики», затверджених постановою КМУ від 18 липня 2018 р. № 853, було складено акт про неправомірне розміщення технічних засобів телекомунікацій.
Чарівні наші україночки! Вітаємо зі святом весни, краси та жіночності!
Ви найкрасивіші, найрозумніші, найстійкіші та найзавзятіші за всіх жінок у цілому світі.
На ваші тендітні плечі навалилося безліч випробувань, але ми переконані,
ви обов'язково впораєтесь з будь-якими викликами з властивою тільки вам витонченістю
й завжди будете нашою опорою, втіхою та моральним орієнтиром.
Дозвольте в це чудове жіноче свято побажати вам лише позитивних емоцій,
безмежного щастя та міцного здоров'я!
Нехай кожен день дарує привід для радості, в душі завжди цвіте весна
та вас завжди зігрівають люблячі очі близьких і рідних людей.
Миру й любові назавжди!
Запрошуємо ознайомитися з новими датами проведення співбесід для участі у
конкурсі із зарахування до кадрового резерву
В умовах війни гостро постало питання кадрового забезпечення в енергетичній галузі. По-перше, це зумовлено постійною плинністю кадрів, по-друге – обмеженою кількістю підготовлених фахівців. Тому керівництвом компанії було прийняте рішення про проведення конкурсу із зарахування до кадрового резерву – бази працівників, що потенційно здатні, без попередньої співбесіди, одразу зайняти вакантну посаду. Це ті люди, яких компанія насамперед запросить на посади, якщо вони звільняться.
Конкурс оголошується на посади керівників, професіоналів і службовців за декількома напрямками. Резервісти мають відповідати вимогам, які висуваються для участі у конкурсі.
Загальні вимоги:
- громадянство України;
- вільне володіння державною мовою;
- стаж роботи за фахом не менше 2 років.
Шановні споживачі!
Повідомляємо, що через технологічне порушення в мережах іншого споживача знеструмлені споживачі:
СТ "РАНЕТ", СТ "ШИННИК-2", СТ "СВІТАНОК", ФО "Легка".