До відома побутових споживачів! Відповідно до п. 8.6.3. ККОЕЕ Зчитані та передані дані з лічильників протягом періоду, що починається за два календарні дні до кінця розрахункового місяця та закінчується на третій календарний день наступного розрахункового періоду (календарного місяця), вважаються даними на перше число календарного місяця.

Це важливо!

Телефон call-центр

0 800 300 015

Call-центрбезкоштовно цілодобово
 

Контактна Інформація

Call-центр (цілодобово):

Телефони:

(067) 541-30-78

(067) 560-67-90

(050) 411-82-35

(056) 736 25 30

0 800 300 015

E-mail: call_center@cek.dp.ua

 

Центр розгляду скарг:

E-mail: crs@cek.dp.ua

 

Пресцентр:

E-mail: press.center@cek.dp.ua

 

Канцелярія:

Телефон: (0562) 31-03-84

E-mail: kanc@cek.dp.ua

 

Телефон прийому показів лічільника в автоматичному режимі (цілодобово):

Телефон: (056) 766-07-99

 

Шановні юридичні споживачі!

Просимо відправляти звіти за спожиту електроенергію на електронні скриньки:

 

Дніпропетровські РЕМ – dnres@cek.dp.ua

Довідки за телефонами: 067-567-08-43.

 

Павлоградські РЕМ – pres@cek.dp.ua

Довідки за телефонами: 050-324-75-67; 050-324-75-68.

 

Жовтоводські РЕМ – sbyt.zvd@cek.dp.ua

Довідки за телефоном: 050-307-49-05.

 

Криворізькі РЕМ – ins.krres@ukr.net.

Довідки за телефоном: 067-544-31-60.

 

Інгулецька й Апостолівська дільниці: ires@cek.dp.ua.

 

Дякуємо за увагу!

 

 

 

Дніпропетровські РЕМ
Юридичні споживачі ur.sbyt.dnepr@cek.dp.ua
Побутові споживачі fiz.sbyt.dnepr@cek.dp.ua
Криворізькі РЕМ
Криворізькі РЕМ ins.kres@gmail.com
Апостолівська дільниця ares@cek.dp.ua
Жовтоводські РЕМ
Юридичні споживачі sbyt.zvd@cek.dp.ua
Побутові споживачі gres@cek.dp.ua
Вільногірські РЕМ
Юридичні споживачі vgres.sbyt@cek.dp.ua
Побутові споживачі

vres@cek.dp.ua

Павлоградські РЕМ
Юридичні споживачі ur.sbyt.pres@cek.dp.ua
Побутові споживачі fiz.sbyt.pres@cek.dp.ua
Гвардійська дільниця gvardres2008@ukr.net

Онлайн звернення


  1. Без згоди відправка не можлива
  2.  Невірний ввод

burenie

Збільшення потужності електропостачання: ключ до комфорту, розвитку та енергонезалежності

 

У сучасному світі, де технології стрімко розвиваються, а попит на електроенергію зростає з кожним роком, питання надійного електропостачання стає надзвичайно актуальним. Використання новітнього електрообладнання, впровадження інновацій та постійне збільшення кількості електроприладів вимагають відповідного розвитку енергетичної інфраструктури. Саме тому офіційне збільшення потужності та підключення нових об’єктів до електромереж є надзвичайно важливими як для кінцевих споживачів, так і для енергетичної системи країни.

Що таке збільшення потужності?

Під збільшенням потужності мається на увазі офіційна процедура, під час якої споживач подає запит до оператора системи розподілу (ОСР) на збільшення максимально допустимого обсягу споживаної електроенергії. Це дозволяє використовувати більше електроприладів або потужніше обладнання — законно, безпечно й стабільно.

 

burenie

До уваги споживачів, які проживають у багатоквартирних будинках!

 

Шановні споживачі, а також небайдужі мешканці міста Жовті Води, які брали участь у обговоренні питання щодо припинення електропостачання у будинок за адресою: вул. Героїв Чорнобиля, 4, м. Жовті Води, у зв'язку з відмовою від укладання договору про надання послуг з розподілу електроенергії зі сторони ОСББ.

Ще раз наголошуємо, що відповідно до пункту 3.1.9 ПРРЕЕ, споживання електричної енергії без укладання відповідних договорів на роздрібному ринку не допускається.

Після врегулювання договірних відносин між ОСББ, ОСР та постачальником, 09 липня було відновлено електропостачання до будинку за вищезазначеною адресою. Співвласникам будинку висловлюємо подяку за відповідальне ставлення до своїх обов'язків.

Зауважуємо, що встановлення конструктивних та взаємовідповідальних відносини між ОСР та ОСББ можливо тільки за умови врегулювання договірних відносин.