До відома побутових споживачів! Відповідно до п. 8.6.3. ККОЕЕ Зчитані та передані дані з лічильників протягом періоду, що починається за два календарні дні до кінця розрахункового місяця та закінчується на третій календарний день наступного розрахункового періоду (календарного місяця), вважаються даними на перше число календарного місяця.

Це важливо!

Телефон call-центр

0 800 300 015

Call-центрбезкоштовно цілодобово
 

Наші новини

Uncategorised

Заступник директора комерційного з технічного забезпечення АТ "СУМИОБЛЕНЕРГО"

 

Основні завдання та обов’язки:

  • оперативне керівництво підрозділами дирекції комерційної. Організація роботи й ефективної взаємодії структурних підрозділів. Забезпечення виконання встановлених показників роботи. Забезпечення кваліфікованими кадрами, створення безпечних і сприятливих умов для їх праці, дотримання вимог законодавства про охорону праці;
  • забезпечення виконання показників комерційного напрямку. Організація роботи підлеглого персоналу по виконанню завдань з розподілу електроенергії. Контроль проведення робіт по закупівлі електричної енергії на ринках е/е України;
  • проведення роботи по виявленню розкрадання електричної енергії;
  • організація укладення  договорів  на розподіл  електроенергії та своєчасне  внесення  змін  та  доповнень до них;
  • організація роботи по експлуатації систем обліку електроенергії, своєчасна їх заміна. Контроль роботи  електричних лічильників, по яких визначається надходження електроенергії  в мережі Товариства, структурних одиниць   шляхом  складання  балансу  по  трансформаторних підстанціях;
  • контроль виконання споживачами встановлених договірних величин, режимів споживання електроенергії та потужності, проведення регулювальних заходів по вирівнюванню графіка навантаження та зниження споживання потужності в години максимуму енергосистеми;
  • виконання вимог чинного законодавства про ринок електричної енергії, Кодексу системи розподілу, Кодексу системи передачі, Кодексу комерційного обліку електричної енергії, Правил роздрібного ринку електричної енергії, трудового законодавства, інших нормативно-правових актів, що стосуються комерційного напрямку роботи.

 

Вимоги до кандидата:

  • повна вища електротехнічна освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра або спеціаліста;
  • досвід роботи за фахом – не менше 3 років;
  • 5-та група з електробезпеки;
  • знання чинного законодавства про ринок електричної енергії, правил технічної експлуатації електричних мереж, влаштування електроустановок, правил та норм охорони праці;
  • організаторські здібності, навики ефективної комунікації, володіння персональним комп’ютером, уміння ефективно працювати для досягнення поставленої цілі.

Заступник директора філії з розподілу електричної енергії АТ "СУМИОБЛЕНЕРГО"

(м.Суми, Сумський р-н, м.Конотоп, м.Ромни, м.Шостка, м.Охтирка)

 

Основні завдання та обов’язки:

  • забезпечення виконання показників комерційного напрямку;
  • організація роботи підлеглого персоналу по виконанню завдань з розподілу електроенергії. Проведення роботи по виявленню розкрадання електричної енергії;
  • організація укладення договорів на розподіл  електроенергії та своєчасне  внесення  змін  та  доповнень до них;
  • організація роботи по експлуатації систем обліку електроенергії, своєчасна їх заміна. Контроль роботи  електричних лічильників, по яких визначається надходження електроенергії  в мережі структурної одиниці   шляхом  складання  балансу  по  трансформаторних підстанціях;
  • контроль виконання споживачами встановлених договірних величин, режимів споживання електроенергії та потужності, проведення регулювальних заходів по вирівнюванню графіка навантаження та зниження споживання потужності в години максимуму енергосистеми;
  • виконання вимог чинного законодавства про ринок електричної енергії, Кодексу системи розподілу, Кодексу системи передачі, Кодексу комерційного обліку електричної енергії, Правил роздрібного ринку електричної енергії, трудового законодавства, інших нормативно-правових актів, що стосуються комерційного напрямку роботи структурної одиниці.

 

Вимоги до кандидата:

  • повна вища електротехнічна освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра або спеціаліста;
  • досвід роботи за фахом – не менше 3 років;
  • 5-та група з електробезпеки;
  • знання державних нормативних актів, що регулюють функціонування ринку електричної енергії, питання улаштування і технічної експлуатації електроустановок споживачів, технічної експлуатації електричних станцій і мереж, правил безпечного виконання робіт, організації виробництва, технології виконання робіт, охорони праці;
  • організаторські здібності, навики ефективної комунікації, володіння персональним комп’ютером, уміння ефективно працювати для досягнення поставленої цілі.

Директор філії АТ "СУМИОБЛЕНЕРГО" (м. Конотоп)

 

 

Основні завдання та обов’язки:

  • оперативне керівництво філією;
  • організація виробничо-господарської, соціально-побутової та іншої діяльності;
  • організація роботи й ефективної взаємодії структурних підрозділів філії з метою забезпечення безперебійного розподілу електричної енергії споживачам закріплених адміністративних районів;
  • забезпечення виконання встановлених для філії показників роботи;
  • забезпечення філії кваліфікованими кадрами, створення безпечних і сприятливих умов для їх праці, дотримання вимог законодавства про охорону праці;
  • виконання вимог чинного законодавства про ринок електричної енергії, Кодексу системи розподілу, Кодексу системи передачі, Кодексу комерційного обліку електричної енергії, Правил роздрібного ринку електричної енергії, трудового законодавства, інших нормативно-правових актів, що стосуються належної роботи філії.

 

Вимоги до кандидата:

  • повна вища електротехнічна освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра або спеціаліста;
  • стаж роботи за фахом - не менше 5 років, в т.ч. на посадах керівників нижчого рівня - не менше 3 років;
  • 5-а група з електробезпеки;
  • знання чинного законодавства про ринок електричної енергії, правил технічної експлуатації електричних мереж, влаштування електроустановок, основ економіки, організації виробництва, праці і управління, основ трудового законодавства, правил та норм охорони праці;
  • володіння персональним комп’ютером у режимі користувача.

Про встановлення тарифів на розподіл з 01 січня 2024 року

 

На виконання вимог постанови НКРЕКП від 27.012.2017 №1470 «Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з розподілу електричної енергії» та постанови НКРЕКП від 14.03.2018 № 310 «Про затвердження Кодексу системи розподілу», на підставі Постанови НКРЕКП від 09.12.2023 № 2349, «Центральна енергетична компанія» інформує, що з 01 січня 2024 року встановлено тарифи на послуги з розподілу електричної енергії із застосуванням стимулюючого регулювання за класами напруги, а саме:

  • 1 клас –201,57 грн/МВт*год без ПДВ;
  • 2 клас – 1 387,91 грн/МВт*год без ПДВ.

Порядок розгляду проєктно-кошторисної документації

  1. Проєктно-кошторисна документація подається Замовником особисто або через уповноваженого належним чином представника, або надсилається поштовим рекомендованим відправленням.

  2. Проєктно-кошторисна документація повинна відповідати вимогам: ДБН А.2.2-3-2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво», ДСТУ Б А.2.4-4:2009 «Основні вимоги до проектної та робочої документації» зі змінами, ДБН В.1.2-14:2018 «Система забезпечення надійності та безпеки будівельних об’єктів, «Загальні принципи забезпечення надійності та конструктивної безпеки будівель і споруд», «Порядку розроблення проєктної документації на будівництво об’єктів» затвердженого Наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України №45 від 16.05.2011 зі змінами, вимогам чинного законодавства України з урахуванням нормативних та галузевих документів та охоплювати увесь об’єм технічних умов.

  3. На розгляд та погодження проєктно-кошторисної документації Замовник надає Оператору системи розподілу (ОСР) чотири примірники проєктно-кошторисної документації в паперовому вигляді з погодженням всіх зацікавлених відповідних державних органів та власників інженерних мереж, печатками і підписами відповідальних осіб.

  4. Замовник надає електронну версію проєктно-кошторисної документації на електронному носії (USB флеш накопичувачі) , що відповідає паперовому вигляду (печатки, підписи і т.д.) у форматі PDF окремим файлом для кожного тому проєкту.

  5. Прийом проєктно-кошторисної документації здійснюється в Сервісних центрах обслуговування клієнтів ОСР за посиланням https://cek.dp.ua/index.php/cpojivaham/pryiednannia-do-elektromerezh/kontakty-sluzhby-pidkliuchennia.html

  6. Строк розгляду проєктно-кошторисної документації та ТЕО, отриманих ОСР на узгодження, не може перевищувати 15 робочих днів, починаючи з наступного робочого дня від дати отримання, а у разі необхідності узгодження з іншими операторами - 30 робочих днів. Узгодження проєктно-кошторисної документації та ТЕО здійснюється ОСР безоплатно.

  7. Строк доопрацювання проєктно-кошторисної документації - 30 робочих днів з дня отримання замовником зауважень до неї. Замовник може продовжити строк доопрацювання проєктно-кошторисної документації шляхом письмового повідомлення ОСР, направленого не пізніше ніж за 2 робочі дні до закінчення строку доопрацювання.

  8. Доопрацьована проєктно-кошторисна документація підлягає повторному погодженню у строки, визначені пунктом 6 даного Порядок розгляду проєктно-кошторисної документації.

  9. За результатами розгляду проєктно-кошторисної документації ОСР, що видав технічні умови, оформлює узагальнене технічне рішення щодо проєкту.

Програміст прикладний 

 

Вимоги до кандидата:

  • ОБОВ`ЯЗКОВО! Впевнений користувач MS Office, Internet, PHP, SQL;
  • бажано вміння розбиратися і корегувати чужий програмний код;
  • вища освіта;
  • відповідальність, висока працездатність.

Обов`язки:

  • супровід корпоративного сайту підприємства;;
  • написання і супроводження WEB — застосунків;
  • супровід білінгових програм підприємства;
  • написання SQL запитів відповідно поставлених потреб.

Бухгалтер з основних засобів

 

Вимоги до кандидата:

  • обов’язково: впевнений користувач MS Office, Internet, 1С, Медок, SAP ERP;
  • досвід роботи відповідного напрямку обов’язковий;
  • вища економічна освіта;
  • знання бухгалтерського обліку;
  • відповідальність, висока працездатність.

Обов’язки:

  • ведення та облік основних засобів;
  • ведення обліку та складання декларацій з податку на землю, аренди землі, податку на нерухомість;
  • складання внутрішніх звітів.

Бухгалтер товарно-матеріальних цінностей 

 

Вимоги:

  • обов’язково: впевнений користувач MS Office, Internet, 1С, Медок, SAP ERP;
  • досвід роботи відповідного напрямку обов’язковий;
  • вища економічна освіта;
  • знання бухгалтерського обліку;
  • відповідальність, висока працездатність.

 

Обов`язки:

  • ведення та облік розрахунків з кредиторами;
  • облік податкових накладних та формування податкового кредиту;
  • знання бухгалтерського обліку;складання декларації з ПДВ;
  • надання та формування звітів до статистики;
  • формування внутрішніх звітів.

Робітник комплексного обслуговування й ремонту будинків

 

Вимоги до кандидата:

  • освіта середньо - технічна або повна загальна середня освіта;
  • досвід роботи на аналогічній посаді від 1-го року, бажано на будівництвах.

 

Завдання і обов’язки:

  • якісне проведення дрібних ремонтних робіт будівель та споруд, ремонт покрівель (шпаклівка, побілка, фарбування, ремонт плінтусів);
  • без шкідливих звичок.

Інженер ІТ

 

Вимоги до кандидата:

  • обов’язково: впевнений користувач FreeBSD, Centos, UBUNTU, Cisco, Mikrotik, скриптів bash, Windows server;
  • бажаний досвід роботи в енергетиці, банках, ІТ компаніях;
  • обов’язково досвід роботи системним адміністратором;
  • освіта технічна;
  • відповідальність, висока працездатність.

Обов`язки:

  • знання операційних систем Windows 10, 2012/2016;
  • знання FreeBSD, Centos, Ubuntu;
  • розуміння принципів роботи DNS, DHCP, NAT, IPSEC,VPN, firewall (iptables), VLAN;
  • основні принципи функціонування ЛВС і активного мережного обладнання;
  • робота з мережевим обладнанням Cisco, Mikrotik, TP-Link, HP;
  • досвід роботи з системами віртуалізації VMWare, Oracle VirtualBox, QEMU.

Про Підприємство

Приватне акціонерне товариство «Підприємство з експлуатації електричних мереж «Центральна енергетична компанія» - оператор системи розподілу електричної енергії, що здійснює господарську діяльність з розподілу електричної енергії у м. Дніпро та Дніпропетровській області у межах місць провадження господарської діяльності, визначених Постановою НКРЕКП від 27.11.2018 № 1533.

До складу ПрАТ «ПЕЕМ «ЦЕК» входить 5 районних підрозділів, які знаходяться в адміністративних районах області, а також дільниці, виробничі служби та відділи в місті Дніпро.

Товариство обслуговує кабельні та повітряні лінії електропередачі загальною протяжністю – 1 769 км. ПС 35-150 кВ – 30 шт, ТП, РП, ЗТП – 688 шт.

ПрАТ «ПЕЕМ «ЦЕК» здійснює розподіл електроенергії для понад ста тисяч споживачів електроенергії.

Чисельність персоналу складає – 520 працівників.

 

Крім основної своєї діяльності, Товариство надає платні послуги:

-          послуги з приєднання до електричних мереж електроустановок замовників, які належать юридичним особам усіх форм власності, фізичним особам-підприємцям та населенню;

-          оперативне та технічне обслуговування електроустановок споживачів;

-          ремонт електрообладнання споживачів;

-          послуги електротехнічної лабораторії;

-          послуги комерційного обліку електроенергії.

 

ПрАТ «ПЕЕМ «Центральна енергетична компанія» має сучасний технічний потенціал і висококваліфікований персонал з багатим досвідом роботи, який забезпечує безаварійну роботу та надання високоякісних послуг споживачам.

Підприємство постійно розширює територію ліцензійної діяльності шляхом приєднання нових енергооб'єктів, зростають обсяги передачі електричної енергії. Першорядна увага приділяється питанням реконструкції, модернізації підстанцій, розподільних пунктів, електричних мереж, заміні зношеного устаткування на сучасне. Вони відображаються в Інвестиційних програмах розвитку підприємства.

ПрАТ «ПЕЕМ «ЦЕК» піклується не тільки про прибутковість власного бізнесу, але й вносить вагомий вклад у майбутнє нашої держави через наповнення державного бюджету, соціальні програми та відрахування в соціальні й пенсійні фонди. Компанія дбає про своїх працівників, створює нові робочі місця, впроваджує нові технології.

Контакти структурних підрозділів Товариства у Дніпропетровські області дивіться тут

Перевірити, чи обслуговує вас наша Компанія, можна в розділі Мережі ПрАТ "ПЕЕМ ЦЕК"

Якщо ви бажаєте приєднатися до нашої команди, пропонуємо вам перейти в розділ Вакансії.

Телефон Сall-центру 0 800 300 015 (безкоштовно, цілодобово).