До відома побутових споживачів! Відповідно до п. 8.6.3. ККОЕЕ Зчитані та передані дані з лічильників протягом періоду, що починається за два календарні дні до кінця розрахункового місяця та закінчується на третій календарний день наступного розрахункового періоду (календарного місяця), вважаються даними на перше число календарного місяця.

Це важливо!

Телефон call-центр

0 800 300 015

Call-центрбезкоштовно цілодобово
 

burenie

Шановні споживачі!
 
Повідомляємо, що відповідно до постанови НКРЕКП від 30.12.2024 р. №2408 «Про затвердження Змін до Правил роздрібного ринку електричної енергії» та керуючись рішенням Наглядової Ради від 31.01.2025 р., з 01.04.2025 р., скарги споживачів, які раніше розглядалися Інформаційно-консультаційним центром ПрАТ «ПЕЕМ «ЦЕК» в межах чинного законодавства, розглядатимуться новим підрозділом Товариства – Центром розгляду скарг.

Відтепер скарги заявників розглядатимуться відповідно до Примірного Положення про Центр розгляду скарг,

а звернення, які не є скаргами, розглядатимуться у загальному порядку.