До відома побутових споживачів! Відповідно до п. 8.6.3. ККОЕЕ Зчитані та передані дані з лічильників протягом періоду, що починається за два календарні дні до кінця розрахункового місяця та закінчується на третій календарний день наступного розрахункового періоду (календарного місяця), вважаються даними на перше число календарного місяця.

Це важливо!

Телефон call-центр

0 800 300 015

Call-центрбезкоштовно цілодобово
 

burenie

Енергетики ПрАТ «ПЕЕМ «ЦЕК» посилено пильнують і доглядають електромережі, щоб наші споживачі безперебійно отримували якісну електроенергію.

 

Як і раніше, продовжуються планові роботи з заміни опор ліній електропередачі та здійснюється планове обстеження електрообладнання. Оперативно-виїзні бригади стабільно працюють 24/7, щоб швидко й ефективно виконувати ремонтно-відновлювальні роботи при аварійних ситуаціях в електромережах Товариства.

 

Нагадуємо нашим споживачам, що надійне та якісне електропостачання безпосередньо залежить від обсягу фінансових надходжень, які останнім часом суттєво знизилися з об’єктивних причин. ПрАТ «ПЕЕМ «ЦЕК» розуміє, що через воєнний стан більшість людей опинилися в дуже скрутному становищі, але для виконання зобов’язань у повному обсязі енергетикам потрібні фінансові ресурси. Тому дуже просимо споживачів, які заборгували за надані послуги з розподілу електроенергії, поступово погашати заборгованість.

 

Споживачам, які попри всі труднощі, продовжують регулярно передавати покази лічильників і сплачувати за спожиту електроенергію висловлюємо глибоку вдячність за підтримку!

 

Разом обов’язково переможемо! Все буде Україна!