Це важливо!

До відома побутових споживачів! Відповідно до п. 8.6.3. ККОЕЕ Зчитані та передані дані з лічильників протягом періоду, що починається за два календарні дні до кінця розрахункового місяця та закінчується на третій календарний день наступного розрахункового періоду (календарного місяця), вважаються даними на перше число календарного місяця.

Телефон call-центр

0 800 300 015

Call-центрбезкоштовно цілодобово
 

Шановні споживачі!

 

     Доводимо до відома мешканців міста Павлоград, які проживають за адресами: вул. Сташкова,7; Степового Фронту,40; Достоєвського,2; Корольова Сергія,1; Корольова Сергія,2; Поштова, буд.1; Поштова, буд.5; Поштова, 1А; Поштова,3/2; Нова,4; Нова,18; Сташкова,22; Шевченко, будинках по вул. Дніпровська, 587; Дніпровська, 589; Дніпровська, 591; Дніпровська, 593; Дніпровська, 595; Героїв України, 11; Сташкова,12; Корольова Сергія,6/2; Поштова,2; Поштова,4; Поштова,6; Поштова,8; Поштова,10; Поштова,14; Поштова,16; Поштова,18, в зв’язку з надходженням на адресу ПрАТ «ПЕЕМ «ЦЕК» численних скарг та телефонних дзвінків з приводу відсутності електричної енергії в місцях загального користування, що ТОВ «ТПК ПРОМЛІФТСЕРВІС», яке має повністю здійснювати обслуговування внутрішньо будинкових мереж, грубо порушує Правила роздрібного ринку електричної енергії, затверджені постановою НКРЕКП від 14.03.2018 № 312 зі змінами та ігнорує роз’яснення НКРЕКП щодо укладання договорів з розподілу електричної енергії на вище зазначені об’єкти з оператором системи розподілу ПрАТ «ПЕЕМ «ЦЕК».

     Оператор системи розподілу неодноразово звертався до ТОВ «ТПК ПРОМЛІФТСЕРВІС» для укладання договору про надання послуг з розподілу електричної енергії, на жаль, поки що безрезультатно.

       Отже мешканцям даних будинків необхідно якомога швидше звернутися до ТОВ «ТПК ПРОМЛІФТСЕРВІС» з вимогою про укладення договору на освітлення місць загального користування.

            А ми бажаємо вам, дорогі споживачі, здоров’я, світла, тепла та добробуту в Новому році!