До відома побутових споживачів! Відповідно до п. 8.6.3. ККОЕЕ Зчитані та передані дані з лічильників протягом періоду, що починається за два календарні дні до кінця розрахункового місяця та закінчується на третій календарний день наступного розрахункового періоду (календарного місяця), вважаються даними на перше число календарного місяця.

Це важливо!

Телефон call-центр

0 800 300 015

Call-центрбезкоштовно цілодобово
 

Наші новини

Uncategorised

Дозволена потужність - максимальна величина потужності, дозволена до використання в будь-який час за кожним об’єктом споживача відповідно до умов договору, набута на підставі виконання договору про приєднання або у результаті набуття права власності чи користування на об’єкт (об’єкти). Відповідно Закону про Ринок електричної енергії розділ 1, стаття 1 п.п. 21.

Зареєструвавшись в особистому кабінеті https://dp.e-svitlo.com.ua/ у розділі ГОЛОВНА/ЗАМОВНИК ПОСЛУГИ ПРИЄДНАННЯ/ДОДАТИ АБО ПОШУК ПОСЛУГИ/ДОДАТИ ЗАЯВУ.

1) Копія документа, що підтверджує право власності чи користування цим об'єктом, або копія витягу з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, або, за відсутності об'єкта, копія документа, що підтверджує право власності чи користування земельною ділянкою, або копія витягу з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно. У разі відсутності кадастрового номера у свідоцтві про право власності на земельну ділянку - викопіювання з топографо-геодезичного плану або плану забудови території із зазначенням місця розташування земельної ділянки;
2) копія ситуаційного плану та копія викопіювання з топографо-геодезичного плану в масштабі 1:2000 (1:1000, 1:500 або 1:200) із зазначенням місця розташування об'єкта (об'єктів) замовника, земельної ділянки замовника або прогнозної точки приєднання (для об'єктів, що приєднуються до електричних мереж уперше);
3) копія паспорта або належним чином оформлена довіреність чи інший документ на право укладати та підписувати договір про приєднання, а також подання та отримання документів;
4) ТЕО (за наявності).
У разі приєднання фотоелектричної станції, що розташована на об'єкті архітектури (дах, фасад), до заяви про приєднання додаються:
1) копія документа, що підтверджує право власності чи користування об'єктом архітектури або право власності чи користування частиною об'єкта архітектури (дах, фасад);
2) копія ситуаційного плану із зазначенням прогнозної точки приєднання;
3) лист погодження від власника об'єкта архітектури, на якому буде здійснено будівництво та експлуатація фотоелектричної станції, щодо надання дозволу на улаштування точки приєднання на межі земельної ділянки власника об'єкта архітектури, на якому буде розташована відповідна фотоелектрична станція.
Замовник - юридична особа або фізична особа - підприємець додатково надає копію витягу з Реєстру платників єдиного податку або копію свідоцтва платника податку на додану вартість (далі - ПДВ).
Замовник - фізична особа додатково надає реєстраційний номер облікової картки платника податків (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний орган і мають відмітку в паспорті (або слово "відмова" у разі, якщо паспорт виготовлений у формі картки) - серія та номер паспорта).

Стандартне приєднання - приєднання електроустановки замовника до діючих мереж оператора системи розподілу на відстань, що не перевищує 300 метрів по прямій лінії від місця забезпечення потужності до місця приєднання, яке диференціюється за ступенем потужності: перший ступінь - до 16 кВт включно; другий ступінь - від 16 кВт до 50 кВт включно. Відповідно Закону України Про ринок електричної енергії розділ І стаття 1, п.п 88.

Для визначення приєднання (стандартне/нестандартне) враховується найкоротша відстань (по прямій лінії) від прогнозованої точки приєднання електроустановок замовника до найближчої точки в існуючих (діючих) електричних мережах (повітряна лінія, трансформаторна підстанція або розподільний пункт), що збігається зі ступенем напруги в точці приєднання. Відповідно Кодексу систем розподілу ІІ розділ, пункт 2.1.

Дізнаватися про причину відсутності електричної енергії або залишати аварійні заявки необхідно у Колл-центрі ПрАТ "ПЕЕМ "ЦЕК" за номером 0-800-300-015 (цілодобово). Дзвінки за багатоканальним телефоном зі стаціонарних і мобільних телефонів на території України для абонентів є безкоштовними.

Ситуація в енергосистемі України все ще залишається складною через великий обсяг пошкоджень в енергетичній інфраструктурі. Зберігається значний дефіцит електроенергії.

Для того, аби мережа була збалансованою, обсяг спожитої електроенергії в певний момент часу повинен дорівнювати обсягу виробленої. У мережі енергія не зберігається. Якщо споживають менше енергії, ніж виробляють, то частота (50 Гц) підвищується, якщо навпаки – падає. Обидва дисбаланси згубно впливають на мережі й обладнання виробників, постачальників та споживачів електроенергії.

НЕК «Укренерго» вимушено запроваджено екстрені контрольовані графіки аварійні відключення (ГАВ) для промислових та побутових споживачів в усіх регіонах України з причини значного дефіциту електроенергії в системі внаслідок зростання споживання електроенергії споживачами на тлі наслідків російських обстрілів.

Через дефіцит потужності у енергетичній системі України, диспетчером НЕК «Укренерго» приймає рішення застосувати аварійні вимкнення на території області. У графіках вимкнень приєднання розбиті на черги (групи).

Графік аварійних відключень (ГАВ) вводять примусово для уникнення повного відключення від енергопостачання великого регіону, або для запобігання автоматичного та неконтрольованого знеструмлення регіону (блекауту).

Графік аварійних відключень, який застосовано оператором системи передачі, – це відключення споживачів через дефіцит обсягів електроенергії. Графік аварійних відключень – це не графік планових робіт, у ньому немає годин початку та завершення відключення. Це перелік електричних адрес (вузлів електромереж), до яких можуть бути застосовані відключення, у випадку отримання відповідної вказівки від НЕК «Укренерго».

А отже, сам графік являє собою перелік ліній електропередач із зазначеною по кожній лінії потужністю, яка повинна бути вимкнена. Тобто, фактично це не графік з розбивкою по датах чи по часу, а перелік ліній (фідерів), які підлягають відключенню у разі надходження команди на застосування графіка.

Команда на введення графіку дається у розрізі обсягу навантаження, яке потрібно зняти, а не у розрізі споживачів, яких треба відключити. Введення та відміна графіку регламентується диспетчером НЕК «Укренерго». Термін реалізації вимкнення становить до 15 хвилин. Тому часу на попередження споживачів, немає.

Крім того, повідомлення про застосування графіку аварійних відключень не можна оприлюднити заздалегідь – це аварійний захід і інформація про причини застосування зазначеного заходу, його початок, закінчення та інші відомості, що можуть створити уявлення про потенціал енергетичних об‘єктів, є інформацією із обмеженим доступом у період воєнного стану.

Тривалість кожного відключення залежно від обсягу навантаження, вказаного НЕК "Укренерго". Припинення електропостачання можливе декілька разів протягом доби.

Рішення щодо заживлення споживачів приймає НЕК «Укренерго». Тільки після отримання команди від регіонального диспетчера НЕК «Укренерго» фахівці операторів систем розподілу (обленерго) можуть відновити розподіл електричної енергії.

Графік погодинного відключення електроенергії (ГПВ), розроблений відповідно до вимог інструкції про складання і застосування графіків погодинного відключення електроенергії, затвердженої Наказом Міністерства енергетики та вугільної промисловості України № 654 від 15.10.2015 р. та зареєстрованої в Міністерстві юстиції України 28.01.2016 р. за № 153/28283.

Графік погодинного відключення електроенергії може застосовуватися за командою ПрАТ «НЕК «Укренерго», у зв’язку з постійним дефіцитом електричної енергії в об’єднаній енергетичній системі України (далі – ОЕСУ), що виник внаслідок російської агресії через пошкодження об’єктів енергетичної інфраструктури.

Протягом року, з метою запобігання аварійним знеструмленням, енергетики ПрАТ «ПЕЕМ «ЦЕК» здійснюють планові роботи: проводять обслуговування та ремонт електромереж, модернізацію електрообладнання, обрізку гілок дерев у безпосередній близькості до проводів.
Звичайно, для забезпечення безпечного  проведення робіт, ці заходи потребують тимчасового відключення мереж. Дізнатися про планові відключення електроенергії заздалегідь на наступний місяць можна наприкінці поточного місяця на нашому сайті за посиланням: https://cek.dp.ua/cekservice/web/power_outages, обравши ПЛАНОВІ РОБОТИ та період, який цікавить.
Також про планові роботи на наступний тиждень повідомляємо на нашому каналі «ПрАТ «ПЕЕМ «ЦЕК» інформує!» у Viber: https://invite.viber.com/...,
або у Telegram: https://t.me/cek_info.

Відповідно до п. 2.2.5 Правил роздрібного ринку електричної енергії, за стан внутрішньобудинкових електричних мереж багатоквартирного будинку (від вводу в будинок до відхідних клем вузла вимірювання побутового споживача) відповідає власник (балансоутримувач) цих мереж.

Обслуговування електричних мереж в житлових будинках здійснюється балансоутримувачами. Внутрішньобудинкові електромережі, електрообладнання головного розподільного щита будинку і поверхових розподільних щитів знаходяться на балансі балансоутримувача, який надає послуги з утримання будинку та прибудинкової території, який відповідно до абзацу 6 п.5.5.5 Правил роздрібного ринку електричної енергії зобов'язаний самостійно, без участі ПрАТ "ПЕЕМ "ЦЕК", забезпечувати належний технічний стан і безпечну експлуатацію електроустановок і внутрішньобудинкових електромереж.

Основні організаційні і технічні вимоги до експлуатації електроустановок та електрообладнання регулюються Правилами технічної експлуатації електроустановок споживачів, затвердженими Наказом Міністерства палива та енергетики України від 25 липня 2006 року № 258 з наступними змінами та доповненнями. Відповідно до п. 5.1 розділу IV. Правил «у споживача (балансоутримувача житлового будинку) повинен бути організований постійний і періодичний контроль технічного стану електроустановок, обладнання, будівель і споруд» Тому ремонт, обслуговування та контроль за станом внутрішньобудинкових електромереж, електрощитових і електрообладнання, які не перебувають на балансі або в оперативному управлінні ПрАТ "ПЕЕМ "ЦЕК", повинен забезпечувати балансоутримувач житлового будинку.

Відповідно до ст. 5. Закону України «Про звернення громадян», звернення може бути подано окремою особою (індивідуальне) або групою осіб (колективне).

Письмове звернення надсилається поштою або передається громадянином до відповідного органу, установи особисто чи через уповноважену ним особу, повноваження якої оформлені відповідно до законодавства. Письмове звернення також може бути надіслане з використанням мережі Інтернет, засобів електронного зв’язку (електронне звернення).

Важливо! У зверненні має бути зазначено прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви, прохання чи вимоги. Письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати. В електронному зверненні також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним.                                                                                                                               

Ознайомитися з порядком подання звернень можна за посиланням: https://cek.dp.ua/index.php/cpojivaham/informatsiino-konsultatsiinyi-tsentr-ikts/poriadok-nadannia-ta-protsedura-rozhliadu-zvernennia-skarhy-pretenzii

Інженер з технічних умов

 

Вимоги:

  • обов’язково: впевнений користувач MS Office, Internet;
  • електротехнічна освіта;
  • відповідальність, висока працездатність.

 

Обов’язки:

  • розробка ТУ;
  • запит та контроль працівників  РЕМ щодо вчасного  надання заявок на приєднання;
  • перевірка пропозицій РЕМ щодо приєднань (кабельних та повітряних ліній на відповідність приєднаному навантаженню).

Про Підприємство

Приватне акціонерне товариство «Підприємство з експлуатації електричних мереж «Центральна енергетична компанія» - оператор системи розподілу електричної енергії, що здійснює господарську діяльність з розподілу електричної енергії у м. Дніпро та Дніпропетровській області у межах місць провадження господарської діяльності, визначених Постановою НКРЕКП від 27.11.2018 № 1533.

До складу ПрАТ «ПЕЕМ «ЦЕК» входить 5 районних підрозділів, які знаходяться в адміністративних районах області, а також дільниці, виробничі служби та відділи в місті Дніпро.

Товариство обслуговує кабельні та повітряні лінії електропередачі загальною протяжністю – 1 769 км. ПС 35-150 кВ – 30 шт, ТП, РП, ЗТП – 688 шт.

ПрАТ «ПЕЕМ «ЦЕК» здійснює розподіл електроенергії для понад ста тисяч споживачів електроенергії.

Чисельність персоналу складає – 520 працівників.

 

Крім основної своєї діяльності, Товариство надає платні послуги:

-          послуги з приєднання до електричних мереж електроустановок замовників, які належать юридичним особам усіх форм власності, фізичним особам-підприємцям та населенню;

-          оперативне та технічне обслуговування електроустановок споживачів;

-          ремонт електрообладнання споживачів;

-          послуги електротехнічної лабораторії;

-          послуги комерційного обліку електроенергії.

 

ПрАТ «ПЕЕМ «Центральна енергетична компанія» має сучасний технічний потенціал і висококваліфікований персонал з багатим досвідом роботи, який забезпечує безаварійну роботу та надання високоякісних послуг споживачам.

Підприємство постійно розширює територію ліцензійної діяльності шляхом приєднання нових енергооб'єктів, зростають обсяги передачі електричної енергії. Першорядна увага приділяється питанням реконструкції, модернізації підстанцій, розподільних пунктів, електричних мереж, заміні зношеного устаткування на сучасне. Вони відображаються в Інвестиційних програмах розвитку підприємства.

ПрАТ «ПЕЕМ «ЦЕК» піклується не тільки про прибутковість власного бізнесу, але й вносить вагомий вклад у майбутнє нашої держави через наповнення державного бюджету, соціальні програми та відрахування в соціальні й пенсійні фонди. Компанія дбає про своїх працівників, створює нові робочі місця, впроваджує нові технології.

Контакти структурних підрозділів Товариства у Дніпропетровські області дивіться тут

Перевірити, чи обслуговує вас наша Компанія, можна в розділі Мережі ПрАТ "ПЕЕМ ЦЕК"

Якщо ви бажаєте приєднатися до нашої команди, пропонуємо вам перейти в розділ Вакансії.

Телефон Сall-центру 0 800 300 015 (безкоштовно, цілодобово).