До відома побутових споживачів! Відповідно до п. 8.6.3. ККОЕЕ Зчитані та передані дані з лічильників протягом періоду, що починається за два календарні дні до кінця розрахункового місяця та закінчується на третій календарний день наступного розрахункового періоду (календарного місяця), вважаються даними на перше число календарного місяця.

Це важливо!

Телефон call-центр

0 800 300 015

Call-центрбезкоштовно цілодобово
 

burenie

Шановні споживачі, повідомляємо та попереджаємо про зміни в законодавстві України!

 

Кабінет міністрів України Постановою № 1405 від 29 грудня 2023 року «Про внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України щодо оплати житлово-комунальних послуг» скасував мораторій від 24 березня 2022 року на відключення споживачів житлово-комунальних послуг у разі заборгованості.

Відтепер заборона припиняти надання комунальних послуг населенню в разі заборгованості поширюється тільки на територіальні громади, в яких ведуться бойові дії (території можливих бойових дій, активних бойових дій, активних бойових дій, на яких функціонують державні електронні інформаційні ресурси) або тимчасово окуповані російською федерацією території, відповідно до переліку, затвердженого наказом Міністерства з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій.

Зауважуємо, що ПрАТ «ПЕЕМ «ЦЕК» - оператор системи розподілу та надає послуги з розподілу електричної енергії, а не є постачальником послуг і не здійснює розрахунків з ПОБУТОВИМИ споживачами.

Відключення споживачів відбувається виключно на підставі вимоги постачальника електричної енергії!

Тому, у разі наявності боргу в отриманих від YASNO квитанціях, щоб не довелося оплачувати повторне підключення до електромереж, просимо сплатити борг або звернутися до постачальника для звіряння стану вашого рахунку.