До відома побутових споживачів! Відповідно до п. 8.6.3. ККОЕЕ Зчитані та передані дані з лічильників протягом періоду, що починається за два календарні дні до кінця розрахункового місяця та закінчується на третій календарний день наступного розрахункового періоду (календарного місяця), вважаються даними на перше число календарного місяця.

Це важливо!

Телефон call-центр

0 800 300 015

Call-центрбезкоштовно цілодобово
 

burenie

Новий особистий кабінет побутового споживача ПрАТ «ПЕЕМ «ЦЕК»

 

Шановні споживачі, запрошуємо вас до нового особистого кабінету побутового споживача ПрАТ «ПЕЕМ «ЦЕК»!

 

Актуальність дистанційних сервісів значно зросла ще за часів карантину, а зараз багато українців покинули свої домівки та не можуть особисто відвідувати Сервісні центри Товариства. Тому ми впроваджуємо новий особистий кабінет, який буде більш зручнішим і безпечнішим у плані захисту та збереження інформації.

Новий кабінет доступний за посиланням:

https://dp.e-svitlo.com.ua/

Зауважуємо, що попередній особистий кабінет буде працювати паралельно з новим до 1-го вересня 2023 року!

Новий особистий кабінет дозволяє:

- щодобово переглядати актуальну інформацію про споживання електричної енергії;

- дізнаватися про планові й аварійні відключення;

- передавати показники приладу обліку електричної енергії;

- замовити послуги тимчасового приєднання;

- звернутися до call-центру.

 

В новому особистому кабінеті можна завантажити заяву про тимчасове приєднання до електромереж ПрАТ «ПЕЕМ «ЦЕК». На головній сторінці потрібно обрати вкладку «Замовник послуги приєднання»/«Додати або пошук послуги» та сформувати заяву. Після подання документів та їх опрацювання фахівцями Товариства, споживач отримає інформацію про результати розгляду звернення.

 

Відмінною особливістю нового кабінету також є можливість додавання декількох особових рахунків, що дає змогу споживачу одночасно контролювати поточний стан показників лічильника декількох власних приміщень або, наприклад, родичів похилого віку.

 

Споживачам, які були зареєстровані у попередньому особистому кабінеті та внесли досі актуальні електронну пошту або номер контактного телефону, достатньо пройти авторизацію за будь-яким з засобів зв’язку. Але, у разі відсутності актуальних контактних даних, необхідно наново пройти реєстрацію, нарівні з користувачами, які вперше створюють особистий кабінет.

 

Для реєстрації потрібно вказати не тільки актуальні контактні дані, але і номер особового рахунку та EIC-код, які можна дізнатися або в попередньому особистому кабінеті у розділі «Особисті дані», або у Паспорті точки розподілу. Також цю інформацію завжди може отримати особа, яка є стороною договору на розподіл електричної енергії між споживачем і ПрАТ «ПЕЕМ «ЦЕК», за допомогою call-центру за номером: 0-800-300-015.

 

Запрошуємо ознайомитися з відеоінструкцією з реєстрації та використання нового особистого кабінету за посиланням: https://youtu.be/GBCcNgUgyZ4