До відома побутових споживачів! Відповідно до п. 8.6.3. ККОЕЕ Зчитані та передані дані з лічильників протягом періоду, що починається за два календарні дні до кінця розрахункового місяця та закінчується на третій календарний день наступного розрахункового періоду (календарного місяця), вважаються даними на перше число календарного місяця.

Це важливо!

Телефон call-центр

0 800 300 015

Call-центрбезкоштовно цілодобово
 

burenie

Шановні споживачі, ПрАТ «ПЕЕМ «ЦЕК» повідомляє!

 

У зв’язку із виконанням постанови НКРЕКП "Щодо захисту інформації, яка в умовах воєнного стану може бути віднесена до інформації з обмеженим доступом", інформування про планові та аварійні відключення відбувається виключно за допомогою ОСОБИСТОГО КАБІНЕТУ ПОБУТОВОГО І ЮРИДИЧНОГО СПОЖИВАЧА на офіційному сайті ПрАТ «ПЕЕМ «ЦЕК» або call-центру Товариства

за номером 0 800 300 015 (безкоштовно, цілодобово, без перерви та вихідних), а також за телефонами: (067) 541-30-78; (067) 560-67-90; (050) 411-82-35; (056) 736 25 30.

 

Інформування про відключення має здійснюватися тільки після ідентифікації споживача. Запевняємо, це тимчасові та вимушені заходи.

 

Дякуємо за розуміння! Працюємо на нашу спільну ПЕРЕМОГУ!