- Деталі
- Створено: 10 травня 2022
Шановні споживачі, ПрАТ «ПЕЕМ «ЦЕК» повідомляє!
У зв’язку із виконанням постанови НКРЕКП "Щодо захисту інформації, яка в умовах воєнного стану може бути віднесена до інформації з обмеженим доступом", інформування про планові та аварійні відключення відбувається виключно за допомогою ОСОБИСТОГО КАБІНЕТУ ПОБУТОВОГО І ЮРИДИЧНОГО СПОЖИВАЧА на офіційному сайті ПрАТ «ПЕЕМ «ЦЕК» або call-центру Товариства
за номером 0 800 300 015 (безкоштовно, цілодобово, без перерви та вихідних), а також за телефонами: (067) 541-30-78; (067) 560-67-90; (050) 411-82-35; (056) 736 25 30.
Інформування про відключення має здійснюватися тільки після ідентифікації споживача. Запевняємо, це тимчасові та вимушені заходи.
Дякуємо за розуміння! Працюємо на нашу спільну ПЕРЕМОГУ!