До відома побутових споживачів! Відповідно до п. 8.6.3. ККОЕЕ Зчитані та передані дані з лічильників протягом періоду, що починається за два календарні дні до кінця розрахункового місяця та закінчується на третій календарний день наступного розрахункового періоду (календарного місяця), вважаються даними на перше число календарного місяця.

Це важливо!

Телефон call-центр

0 800 300 015

Call-центрбезкоштовно цілодобово
 

burenie

Продовжуємо працювати в посиленому режимі!

 

На період дії воєнного стану оперативно-виїзні бригади ПрАТ «ПЕЕМ «ЦЕК» продовжують працювати в посиленому режимі!

Зараз call-центр - основний канал прийому звернень споживачів, який працює цілодобово! У разі виникнення аварійної ситуації, для передачі інформації про виявлення позначок на енергетичних об’єктах і передачі показників лічильника, будь ласка, звертайтеся до call-центру Товариства за номерами: 0 800 300 015; (067) 541-30-78; (067) 560-67-90; (050) 411-82-35; (056) 736-25-30.

 

Нагадуємо, за будь-яких обставин дотримуйтесь правил електробезпеки!

Будь ласка, зберігайте спокій і вірте в перемогу!