- Деталі
- Створено: 21 лютого 2022
Шановні споживачі!
Згідно «Кодексу комерційного обліку електричної енергії», побутові споживачі ЗОБОВ'ЯЗАНІ СВОЄЧАСНО та ЩОМІСЯЧНО надавати фактичні покази свого електролічильника оператору системи розподілу в період від двох останніх днів минулого місяця до закінчення третього календарного дня поточного місяця, що настає за розрахунковим, в будь-який зручний для Вас спосіб:
на нашому сайті без реєстрації або в Особистому кабінеті; в чат-ботах месенджерів Viber або Telegram; зателефонувавши на гарячу лінію ПрАТ «ПЕЕМ «ЦЕК» за телефоном 0 800 300 015 (цілодобово, безкоштовно). Щоб відразу з'єднатися з оператором натисніть «0» (нуль) або в автоматичному режимі натисніть «3» (три).
У разі неотримання до закінчення третього календарного дня місяця, що настає за розрахунковим, показів лічильника та за умови, що лічильник електричної енергії не оснащений засобами дистанційної передачі даних, фактичний обсяг розподілу та споживання електричної енергії по споживачу за розрахунковий місяць визначається розрахунковим шляхом за значенням середньодобового обсягу споживання.
У разі виникнення потреби в актуалізації показів лічильника Ви завжди маєте можливість у будь-який час звернутися до call-центру за номерами: 0 800 300 015; (067) 541-30-78; (067) 560-67-90; (050) 411-82-35; (056) 736-25-30.