До відома побутових споживачів! Відповідно до п. 8.6.3. ККОЕЕ Зчитані та передані дані з лічильників протягом періоду, що починається за два календарні дні до кінця розрахункового місяця та закінчується на третій календарний день наступного розрахункового періоду (календарного місяця), вважаються даними на перше число календарного місяця.

Це важливо!

Телефон call-центр

0 800 300 015

Call-центрбезкоштовно цілодобово
 

burenie

Порядок припинення електропостачання боржникам

 

Законом України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо спрощення процедури приєднання до електричних мереж» скасовано заборону щодо припинення/зупинення надання житлово-комунальних послуг громадянам України у разі їх несплати або оплати не в повному обсязі на період дії карантину або обмежувальних заходів, пов’язаних із поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19), та протягом 30 днів з дня його відміни.

Зараз заборона щодо припинення/зупинення надання житлово-комунальних послуг громадянам України поширюється лише на території регіонів України, на яких встановлений «червоний» рівень епідемічної небезпеки поширення коронавірусної хвороби (COVID-19), на період дії «червоного» рівня епідемічної небезпеки та протягом 30 днів з дня його скасування згідно Закону України від 17.03.2020 №530-IX (Редакція станом на 15.10.2021 р.)

У разі наявності заборгованості за спожиту електричну енергію відповідно до умов договору з електропостачальником (в Дніпропетровській області - ТОВ "Дніпровські енергетичні послуги" - «Yasno»), останній має право на припинення надання послуг споживачу з дотриманням вимог Правил роздрібного ринку електричної енергії.

Отже, споживачі мають вчасно і в повному обсязі сплачувати отримані житлово-комунальні послуги, тому радимо не накопичувати борги та вчасно розраховуватись за спожиті кіловат\години, щоб не бути відключеними від електропостачання.

У випадку наявності вимоги електропостачальника («Yasno») про припинення електропостачання, ОСР (ПрАТ «ПЕЕМ «ЦЕК») надає попередження не пізніше ніж за 5 робочих днів, але ЯКЩО БОРЖНИК НЕ СПЛАТИТЬ БОРГ ПЕРЕД ЕЛЕКТРОПОСТАЧАЛЬНИКОМ І ТОЙ У СВОЮ ЧЕРГУ НЕ НАДІШЛЕ ОПЕРАТОРУ СИСТЕМИ РОЗПОДІЛУ ВІДМІНУ ВІДКЛЮЧЕННЯ ЕЛЕКТРОУСТАНОВКИ СПОЖИВАЧА, ОПЕРАТОР ЗОБОВ’ЯЗАНИЙ ВІДКЛЮЧИТИ ЕЛЕКТРОУСТАНОВКУ НА ВИМОГУ ПОСТАЧАЛЬНИКА ЕЛЕКТРОЕНЕРГІЇ

З питань ПРАВОМІРНОСТІ ТА НАЯВНОСТІ ПІДСТАВ ДЛЯ ВІДКЛЮЧЕННЯ ПОСЛУГИ споживач має звертатися виключно до ПОСТАЧАЛЬНИКА

Якщо користувача відключили через заборгованість, то для відновлення електроенергії він повинен повністю сплатити борг, пені, штрафи та відшкодувати витрати за відключення та підключення ресурсу, які зазнав електропостачальник і тільки потім оператор системи розподілу зобов’язаний відновити електроенергію протягом 3–5 днів.

Також оператор системи розподілу здійснює відключення користувача у наступних випадках:

- за наявності боргу за послуги з розподілу електроенергії;

- за відмову допустити співробітників оператора до лічильника, встановленого на території споживача;

- за відсутністю договору споживач - оператор та/або споживач - постачальник електроенергії;

- за невиконання припису представника органу виконавчої влади;

- за несплату вартості необлікованої електроенергії, яка визначена відповідно до законодавства (вердикт суду на користь оператора);

- за порушення користувачем Правил охорони електричних мереж.

 

Висловлюємо щиру вдячність нашим сумлінним споживачам за розуміння, відповідальне ставлення до своїх зобов'язань та своєчасну сплату послуг! Ми зі свого боку будемо робити все від нас залежне, щоб Ваше життя було комфортним і безпечним!