- Деталі
- Створено: 10 листопада 2020
Що робити, якщо немає світла?
Якщо у Вашій оселі раптом зникла електроенергія, то причин може бути декілька. Далі ми дамо корисні поради, що робити, якщо немає світла.
Якщо немає світла у квартирі багатоквартирного будинку:
• варто перевірити чи не вибило автомати/пробкові запобіжники та чи наявна індикація на приладі обліку електричної енергії;
• якщо немає світла при включених автоматах/запобіжниках, а індикація наявна, то проблема у внутрішньоквартирній проводці, адже наявність індикації показує, що до квартири напруга надходить. В цьому випадку Вам варто звернутися по допомогу до кваліфікованого спеціаліста;
• якщо немає світла при включених автоматах/запобіжниках, і відсутня індикація, то необхідно звернутися до організації, що обслуговує мережу всередині будинку;
• якщо внутрішньобудинкові електричні мережі справні, а світла немає, то зателефонуйте до кол-центру оператора систем розподілу та з'ясуйте причину відключення електроенергії саме в вашій квартирі. Але подати заявку до оператора систем розподілу може лише балансоутримувач внутрішньобудинкових мереж.
Якщо немає світла в цілому багатоквартирному будинку:
• потрібно звернутися до організації, що обслуговує мережу всередині будинку.
• якщо внутрішньобудинкові електричні мережі в робочому стані, то треба зателефонувати до кол-центру оператора систем розподілу, аби з’ясувати причину відключення електроенергії. Але, пам’ятайте, що подати заявку до оператора систем розподілу може лише балансоутримувач внутрішньобудинкових мереж.
Якщо Ви мешкаєте в приватному будинку:
• варто перевірити чи не вибило автомати/пробкові запобіжники й чи наявна індикація на приладі обліку електричної енергії;
• якщо немає світла при включених автоматах/запобіжниках, а індикація наявна, то проблема у проводці всередині Вашого будинку, адже наявність індикації показує, що до будинку напруга надходить. В цьому випадку Вам варто звернутися по допомогу до кваліфікованого спеціаліста;
• якщо немає світла при включених автоматах/запобіжниках, а також відсутня індикація, то зателефонуйте до кол-центру оператора систем розподілу. Оператори допоможуть встановити причину зникнення світла у Вашій домівці та підкажуть що робити, аби відновити електропостачання.
Телефон кол-центру ПрАТ «ПЕЕМ «ЦЕК» - 0 800 300 015.
А перевірити планові чи аварійні відключення за Вашою адресою можна за ось цим посиланням: https://cek.dp.ua/index.php/cpojivaham/vidkliuchennia.