До відома побутових споживачів! Відповідно до п. 8.6.3. ККОЕЕ Зчитані та передані дані з лічильників протягом періоду, що починається за два календарні дні до кінця розрахункового місяця та закінчується на третій календарний день наступного розрахункового періоду (календарного місяця), вважаються даними на перше число календарного місяця.

Це важливо!

Телефон call-центр

0 800 300 015

Call-центрбезкоштовно цілодобово
 

 6 Що робити, якщо немає світла?


Якщо у Вашій оселі раптом зникла електроенергія, то причин може бути декілька. Далі ми дамо корисні поради, що робити, якщо немає світла.


Якщо немає світла у квартирі багатоквартирного будинку:
• варто перевірити чи не вибило автомати/пробкові запобіжники та чи наявна індикація на приладі обліку електричної енергії;
• якщо немає світла при включених автоматах/запобіжниках, а індикація наявна, то проблема у внутрішньоквартирній проводці, адже наявність індикації показує, що до квартири напруга надходить. В цьому випадку Вам варто звернутися по допомогу до кваліфікованого спеціаліста;
• якщо немає світла при включених автоматах/запобіжниках, і відсутня індикація, то необхідно звернутися до організації, що обслуговує мережу всередині будинку;
• якщо внутрішньобудинкові електричні мережі справні, а світла немає, то зателефонуйте до кол-центру оператора систем розподілу та з'ясуйте причину відключення електроенергії саме в вашій квартирі. Але подати заявку до оператора систем розподілу може лише балансоутримувач внутрішньобудинкових мереж.

Якщо немає світла в цілому багатоквартирному будинку:
• потрібно звернутися до організації, що обслуговує мережу всередині будинку.
• якщо внутрішньобудинкові електричні мережі в робочому стані, то треба зателефонувати до кол-центру оператора систем розподілу, аби з’ясувати причину відключення електроенергії. Але, пам’ятайте, що подати заявку до оператора систем розподілу може лише балансоутримувач внутрішньобудинкових мереж.

Якщо Ви мешкаєте в приватному будинку:
• варто перевірити чи не вибило автомати/пробкові запобіжники й чи наявна індикація на приладі обліку електричної енергії;
• якщо немає світла при включених автоматах/запобіжниках, а індикація наявна, то проблема у проводці всередині Вашого будинку, адже наявність індикації показує, що до будинку напруга надходить. В цьому випадку Вам варто звернутися по допомогу до кваліфікованого спеціаліста;
• якщо немає світла при включених автоматах/запобіжниках, а також відсутня індикація, то зателефонуйте до кол-центру оператора систем розподілу. Оператори допоможуть встановити причину зникнення світла у Вашій домівці та підкажуть що робити, аби відновити електропостачання.

Телефон кол-центру ПрАТ «ПЕЕМ «ЦЕК» - 0 800 300 015.

А перевірити планові чи аварійні відключення за Вашою адресою можна за ось цим посиланням: https://cek.dp.ua/index.php/cpojivaham/vidkliuchennia.