До відома побутових споживачів! Відповідно до п. 8.6.3. ККОЕЕ Зчитані та передані дані з лічильників протягом періоду, що починається за два календарні дні до кінця розрахункового місяця та закінчується на третій календарний день наступного розрахункового періоду (календарного місяця), вважаються даними на перше число календарного місяця.

Це важливо!

Телефон call-центр

0 800 300 015

Call-центрбезкоштовно цілодобово
 

Шановні споживачі електричної енергії!

ПрАТ «Підприємство з експлуатації електричних мереж «Центральна енергетична компанія» повідомляє про відкриття Інформаційно-консультаційного центру (ІКЦ) для юридичних, фізичних осіб-підприємців та населення, які є або мають намір стати споживачами електричної енергії, обслуговуються ПрАТ «ПЕЕМ «ЦЕК», і звертаються за консультацією, для отримання інформації та розв’язання спірних питань. Список населених пунктів і вулиць, які обслуговує підприємство, див. на сайті: cek.dp.ua.

Отримати необхідну консультацію чи роз'яснення з питань електропостачання, тарифів та цін, норм чинного законодавства в  галузі електроенергетики, висловити зауваження, оскаржити неправомірні дії персоналу Компанії тощо, можна за телефоном:  (0562) 370-24-26. У неробочий час, у вихідні та святкові дні, лінія працює в режимі автовідповідача із записом вхідних голосових повідомлень, які мають містити контактні дані та причину звернення!

Адреса ІКЦ: 49000, м. Дніпро,  вул. Виконкомівська, 10А.

Графік роботи: Пн – чт: з 8.00 - 17.00, пт: з 8.00 -15.45, пер.: 12.00 – 12.45, сб, нд - вихідні дні.

Тел: (056) 370-24-26.  Факс  (056)370-24-27.

Всі  звернення, які надходять до ІКЦ, знаходяться під постійним контролем керівництва та контролюючих органів. Обґрунтовані рішення приймаються в терміни, передбачені законодавством України.

Керівник ІКЦ Хмара Олена Олексіївна,  тел. (056)370-24-25.