Це важливо!

До відома побутових споживачів! Відповідно до п. 8.6.3. ККОЕЕ Зчитані та передані дані з лічильників протягом періоду, що починається за два календарні дні до кінця розрахункового місяця та закінчується на третій календарний день наступного розрахункового періоду (календарного місяця), вважаються даними на перше число календарного місяця.

Телефон call-центр

0 800 300 015

Call-центрбезкоштовно цілодобово
 

Контакти

Контактна Інформація

     Сервісний центр обслуговування клієнтів - це своєчасна консультація, надання вичерпної інформації та виконання послуг, що можливо надати оператором системи розподілу (ОСР), таких як:

   Послуги з приєднання електроустановок замовника до мереж ОСР (нове приєднання або збільшення потужності). Див. розділ Споживачам -> Приєднання до електромереж

     Послуги з оперативно-технічного обслуговування електроустановок, установка приладів обліку, надання в оренду на договірній основі спец.техніки та комерційної нерухомості, яка знаходиться у власності ОСР, послуги щодо підключення та відключення споживачів, повторне підключення споживачів, проведення робіт в охоронній зоні електромереж та інші. Див. розділ Споживачам -> Послуги

     Ви можете отримати інформацію за допомогою консультації в телефонному режимі або на прийомі у адміністратора сервісного центру.

Група прийому замовлень

Сервісного Центру обслуговування клієнтів:

49008, м. Дніпро, вул. Братів Горобців, 28

телефон: (0562) 33-38-47

zamovlennya@cek.dp.ua

Режим роботи:

Понеділок-четвер: з 08:00 до 17:00 
П'ятниця: неприймальний день.

Перерва: з 12:00 до 12:45.

Cубота, неділя: вихідні.

Сервісні Центри у відокремлених підрозділах Товариства:

 

Дніпропетровські РЕМ

49007, м. Дніпро, вул. Чорних Запорожців (Бориса Кротова), 44, тел. 067-618-50-51; serebriakova_vyu@cek.dp.ua

 

Павлоградські РЕМ

51413, м. Павлоград, вул. Нова, 5, тел. 050-324-75-67(68); pres@cek.dp.ua

 

Гвардійська дільниця

51270, Самарівський (Новомосковський) р-н, с. Зарічне (смт. Гвардійське), вул. Мережева, 10, тел. 050-324-75-67(68); gvres@cek.dp.ua

 

Жовтоводські РЕМ

52200, м. Жовті Води, вул. Хмельницького, 32, тел. 050-457-78-51; service_zv@cek.dp.ua

 

Вільногірська дільниця

51700, м. Вільногірськ, бульвар Миру, 11 (магазин "ТЮЛЬПАН"), тел. 067-482-50-19; VRES@CEK.DP.UA

 

Криворізькі РЕМ

50066, м. Кривий Ріг, вул. Романа Самокіша (Двінська), 8/1, тел. 067-693-06-85; kres@cek.dp.ua

 

Апостолівська дільниця

53800, м. Апостолове, вул. Лесі Українки, 37; ares@cek.dp.ua

 

Інгулецька дільниця

53711, м. Кривий Ріг, вул. Генерала Безручка (Недєліна), 43А; ires@cek.dp.ua

Онлайн звернення


  1. Без згоди відправка не можлива
  2.  Невірний ввод

Передача показів за допомогою голосового меню Колл-центру

 

Для цього потрібно зателефонувати на нашу Гарячу лінію за номером 0-800-300-015 і обрати 3 пункт голосового меню, який автоматично з'єднає Вас з меню прийому показів:

➡️ оберіть пункт 1 «Передати покази»;

➡️ введіть особовий рахунок по якому необхідно передати покази лічильника та натисніть #. Автовідповідач обов’язково повторить набрані Вами цифри та запропонує редагувати, якщо виникла помилка в набраних цифрах, що можливо зробити, натиснувши * або попросить знову натиснути #;

➡️ якщо лічильник одно тарифний, автовідповідач запропонує відразу ввести покази та натиснути #;

➡️ якщо лічильник двох-трьох тарифний, автовідповідач запропонує ввести покази по кожній зоні та натиснути #;

➡️ після введення показів лічильника голосове меню завжди озвучує прийняті дані;

➡️ після отримання даних, голосове меню запропонує редагувати покази, що можливо зробити, натиснувши *;

➡️ якщо дані вірні, для підтвердження знову натисніть #;

➡️ якщо все пройшло успішно голосове меню повідомить, що усі свідчення прийняті.

Якщо Вам потрібно передати покази лічильника по інших особових рахунках, просто не від’єднуйтесь. Алгоритм введення показів такий же.

☎️ Для передачі показів з міських номерів телефонів можна зателефонувати на номери: (056)766-07-99 або (056)-7362530 і також обрати 3 пункт голосового меню.