Це важливо!

До відома побутових споживачів! Відповідно до п. 8.6.3. ККОЕЕ Зчитані та передані дані з лічильників протягом періоду, що починається за два календарні дні до кінця розрахункового місяця та закінчується на третій календарний день наступного розрахункового періоду (календарного місяця), вважаються даними на перше число календарного місяця.

Телефон call-центр

0 800 300 015

Call-центрбезкоштовно цілодобово
 

Контакти

Контактна Інформація

     Сервісний центр обслуговування клієнтів - це своєчасна консультація, надання вичерпної інформації та виконання послуг, що можливо надати оператором системи розподілу (ОСР), таких як:

   Послуги з приєднання електроустановок замовника до мереж ОСР (нове приєднання або збільшення потужності). Див. розділ Споживачам -> Приєднання до електромереж

     Послуги з оперативно-технічного обслуговування електроустановок, установка приладів обліку, надання в оренду на договірній основі спец.техніки та комерційної нерухомості, яка знаходиться у власності ОСР, послуги щодо підключення та відключення споживачів, повторне підключення споживачів, проведення робіт в охоронній зоні електромереж та інші. Див. розділ Споживачам -> Послуги

     Ви можете отримати інформацію за допомогою консультації в телефонному режимі або на прийомі у адміністратора сервісного центру.

Група прийому замовлень

Сервісного Центру обслуговування клієнтів:

49008, м. Дніпро, вул. Братів Горобців, 28

телефон: (0562) 33-38-47

zamovlennya@cek.dp.ua

Режим роботи:

Понеділок-четвер: з 08:00 до 17:00 
П'ятниця: неприймальний день.

Перерва: з 12:00 до 12:45.

Cубота, неділя: вихідні.

Сервісні Центри у відокремлених підрозділах Товариства:

 

Дніпропетровські РЕМ

49007, м. Дніпро, вул. Чорних Запорожців (Бориса Кротова), 44, тел. 067-618-50-51; serebriakova_vyu@cek.dp.ua

 

Павлоградські РЕМ

51413, м. Павлоград, вул. Нова, 5, тел. 050-324-75-67(68); pres@cek.dp.ua

 

Гвардійська дільниця

51270, Самарівський (Новомосковський) р-н, с. Зарічне (смт. Гвардійське), вул. Мережева, 10, тел. 050-324-75-67(68); gvres@cek.dp.ua

 

Жовтоводські РЕМ

52200, м. Жовті Води, вул. Хмельницького, 32, тел. 050-457-78-51; service_zv@cek.dp.ua

 

Вільногірська дільниця

51700, м. Вільногірськ, бульвар Миру, 11 (магазин "ТЮЛЬПАН"), тел. 067-482-50-19; VRES@CEK.DP.UA

 

Криворізькі РЕМ

50066, м. Кривий Ріг, вул. Романа Самокіша (Двінська), 8/1, тел. 067-693-06-85; kres@cek.dp.ua

 

Апостолівська дільниця

53800, м. Апостолове, вул. Лесі Українки, 37; ares@cek.dp.ua

 

Інгулецька дільниця

53711, м. Кривий Ріг, вул. Генерала Безручка (Недєліна), 43А; ires@cek.dp.ua

Онлайн звернення


  1. Без згоди відправка не можлива
  2.  Невірний ввод

Uncategorised

В особистому кабінеті на сайті ПрАТ «ПЕЕМ «ЦЕК»: https://dp.e-svitlo.com.ua/;                                             

- у чат-боті Viber - https://cek.dp.ua/viber/ ;
- у чат-боті Telegram - https://cek.dp.ua/tg/
або зателефонувавши на гарячу лінію ПрАТ «ПЕЕМ «ЦЕК» за телефоном 0 800 300 015 (цілодобово, безкоштовно). Щоб відразу з'єднатися з оператором натисніть «0» (нуль) або в автоматичному режимі натисніть «3» (три).

Зареєструватися в особистому кабінеті можна на сайті за посиланням: https://dp.e-svitlo.com.ua/, попередньо ознайомтесь з інструкцією за посиланням  https://www.youtube.com/watch?v=GBCcNgUgyZ4

Скануйте QR код у Viber та приєднайтесь до чат боту ПрАТ «ПЕЕМ «ЦЕК» для передачі показів лічильника електричної енергії  посилання на інструкцію, або перейти за посиланням viber://pa/info?uri=cekbot2 на Вашому мобільному пристрої.

 

 

ОСР – це оператор системи розподілу, який надає послуги з розподілу електричної енергії та її комерційного обліку, тобто:
- здійснює обслуговування електричних мереж, їх розвиток, ремонт та модернізацію;
- приймає показники лічильників;
- обліковує спожиту електричну енергію;
- формує рахунки за реактивну енергію та розподіл, приймає платежі за ці послуги, але виключно від непобутових споживачів.

Постачальник електричної енергії – це компанія, яка:
- закуповує електричну енергію та постачає її споживачам;
- визначає суму до сплати та формує рахунки на оплату спожитої електричної енергії;
- приймає платежі від споживачів за спожитий обсяг електричної енергії.

Скануйте QR код  та приєднайтесь до чат боту ПрАТ «ПЕЕМ «ЦЕК» для передачі показів лічильника електричної енергії у Telegram  посилання на інструкцію.

Передавати покази лічильника електричної енергії необхідно протягом періоду, що починається за два календарні дні до кінця розрахункового місяця та закінчується на третій календарний день наступного розрахункового  періоду. Відповідно до Кодексу комерційного обліку електричної енергії п. 8.6.3.

Номер особового рахунку зазначений у Паспорті точки розподілу, який надається кожному споживачу при укладенні договору споживача про надання послуг з розподілу електричної енергії.

ЕІС-код (Energy Identification Code) – це код енергетичної ідентифікації суб'єкта ринку електричної енергії та/або точки комерційного обліку. Отримання такого коду є обов'язковим і безкоштовним. Це необхідна умова постачання електричної енергії як побутовим, так і непобутовим споживачам.


ОСР, під час укладення із споживачами договорів про надання послуг з розподілу електричної енергії (оформлення заяв-приєднання та паспортів точок розподілу), присвоює всім точкам розподілу електричної енергії за об'єктами існуючих споживачів ЕІС-коди за точками комерційного обліку відповідно до порядку, передбаченого Кодексом комерційного обліку, затвердженим постановою НКРЕКП від 14 березня 2018 року № 311.

Оператор системи забезпечує присвоєння  ЕІС-коду точки комерційного обліку. ЕІС-код зазначений у Паспорті точки розподілу, який видається кожному споживачу при укладенні договору споживача про надання послуг з розподілу електричної енергії.

Порядок подачі та перелік документів для оформлення Паспорта точки розподілу за посиланням: https://cek.dp.ua/index.php/cpojivaham/pobutovi-spozhyvachi/pasport-tochky-rozpodilu