До відома побутових споживачів! Відповідно до п. 8.6.3. ККОЕЕ Зчитані та передані дані з лічильників протягом періоду, що починається за два календарні дні до кінця розрахункового місяця та закінчується на третій календарний день наступного розрахункового періоду (календарного місяця), вважаються даними на перше число календарного місяця.

Це важливо!

Телефон call-центр

0 800 300 015

Call-центрбезкоштовно цілодобово
 

Шановні споживачі!

Відповіді на поширені питання Ви можете отримати без звернення до наших фахівців тут:

1. Чим відрізняються оператор системи розподілу електричної енергії та оператор системи передачі електричної енергії?

2. Чим відрізняються оператор системи розподілу електричної енергії та постачальник електричної енергії?електричної енергії?

3. Як розшифрувати коди багатозонних (багатотарифних) лічильників?

4. Як передати покази лічильника електричної енергії?

5. Як зареєструватись в особистому кабінеті?

6. Як приєднатись до чат боту ПрАТ «ПЕЕМ «ЦЕК» у Viber?

7. Як приєднатись до чат боту ПрАТ «ПЕЕМ «ЦЕК» у Telegram?

8. Коли передавати покази лічильника електричної енергії?

9. Як дізнатися номер особового рахунку для передачі показів лічильника електричної енергії?

10. Що таке ЕІС-код?

11. Як дізнатися ЕІС-код?

12. Як отримати паспорт точки розподілу?

13. Передали покази лічильника електричної енергії після третього числа. Як будуть розраховуватись обсяги споживання електричної енергії?

14. Не передавали покази лічильника електричної енергії. Як нараховуються обсяги споживання електричної енергії?

15. Як розраховується середньодобовий обсяг споживання електричної енергії?

16. Як виконати коригування показів лічильника електричної енергії?

17. Як отримати Акт звірки показів за певний період?

18. Чи зобов’язаний споживач надавати доступ до засобу обліку (вузла обліку) для проведення перевірки чи заміни засобу обліку?

19. У яких випадках ПрАТ "ПЕЕМ "ЦЕК" припиняє електропостачання?

20. Отримали Попередження про припинення розподілу електричної енергії за несплату рахунків, що робити?

21. Відключили електропостачання за несплату рахунків, куди звертатись?

22. У який термін підключають електропостачання після відключення за несплату рахунків?

23. Як відключити електроживлення, якщо споживач тривалий час не проживає у будинку або квартирі?

24. Як відновити електроживлення, яке було відключено за ініціативою споживача?

25. У яких випадках складається Акт про порушення?

26. Як встановити облік електричної енергії диференційовано за періодами часу (зонний облік)?

27. Які моделі двозонного лічильника рекомендовано побутовим споживачам, які самостійно вирішили придбати лічильник?

28. У чому перевага двозонного лічильника?

29. Як самостійно перевірити роботу електролічильника?

30. Не працює лічильник електричної енергії, куди звертатися?

31. Електролічильник пошкоджено, куди звертатися?

32. Як часто працівники ПрАТ «ПЕЕМ «ЦЕК» здійснюють перевірку лічильника електричної енергії?

33. Що таке параметризація лічильника електричної енергії?

34. Як переукласти договір споживача про надання послуг з розподілу електричної енергії для побутових споживачів при купівлі квартири або зміні власника?

35. Які документи необхідні для укладання договору споживача на розподіл електричної енергії для непобутових споживачів?

36. Що таке дозволена (договірна) потужність?

37. Як подати заявку про приєднання до електричних мереж?

38. Які документи необхідні для укладання договору про приєднання до електричних мереж системи розподілу?

39. Як визначити стандартне чи нестандартне приєднання?

40. Куди повідомляти про аварійну ситуацію та де отримати інформації про причини відсутності електроенергії?

41. Що таке графіки відключень?

42. Як дізнатися про планові роботи ПрАТ «ПЕЕМ «ЦЕК» на місяць?

43. Хто обслуговує електричні мережі в житлових будинках?

44. Який порядок подання звернень?

45. Який порядок подання скарг?

46. Як ознайомитися зі списками адрес на відключення електричної енергії за несплату за спожиту послугу?