Шановні споживачі електричної енергії! З 1 вересня 2017 року ПрАТ «ПЕЕМ «Центральна енергетична компанія» буде постачати електричну енергію за регульованим тарифом споживачам, які приєднані до мереж підприємства (на підставі Ліцензії АЕ №575923 та Постанови НКРЕКП «Про внесення змін до постанови НКРЕКП від 15 грудня 2016 року № 2236», якою затверджено тарифи на постачання)

Це важливо!

Прат Підприємство з експлуатації електричних мережЦентральна Енергетична Компанія

Твоє джерело енергії

0 800 300 015

Call-центрбезкоштовно цілодобово

Згідно з Постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері енергетики України (далі - НКРЕ) від 08.08.13 №1070 «Про забезпечення функціонування колл-центрів суб'єктами господарювання, які здійснюють господарську діяльність з постачання електричної енергії за регульованим тарифом», в ПрАТ «ПЕЕМ «Центральна енергетична компанія» в грудні 2015 року створено і відкрито Call-центр.

Основним завданням Call-центру є підвищення якості обслуговування споживачів електроенергії, формування між суб'єктами електроенергетики та споживачами електричної енергії прозорого інформаційного середовища з питань постачання електричної енергії. Call-центр надає споживачам електричної енергії інформаційно-консультаційні послуги.

Абонент зможе отримати необхідну інформацію по телефону в автоматичному режимі або при спілкуванні з оператором. Автоматичне меню самообслуговування дозволяє отримати необхідну інформацію натисканням відповідної клавіші на телефонному терміналі:

1 - інформація про перебої в електропостачанні;

2 - тарифи на електричну енергію для споживачів;

3 - стан особового рахунку;

4 - інформація про послуги з перевірки та встановлення приладів обліку електроенергії;

5 - пропозиції або скарги;

0 - з'єднання з оператором.

Дзвінки за багатоканальним телефоном 0 800 300 015 зі стаціонарних і мобільних телефонів на території України для абонентів є безкоштовними.

Також Call-центр надає інформаційні послуги абонентам шляхом обробки їх вхідних звернень, що надходять через офіційний веб-сайт ПрАТ «ПЕЕМ« ЦЕК».

Звертаємо Вашу увагу, що звернувшись до Call-центру, споживач зможе не тільки задати будь-яке питання, але і висловити свої пропозиції щодо поліпшення якості обслуговування і надійності електропостачання, або повідомити про порушення чи зловживання з боку співробітників ПрАТ «ПЕЕМ «Центральна енергетична компанія», а також анонімно повідомити про факти крадіжок електроенергії чи електрообладнання.

 

Call-центр ПрАТ «ПЕЕМ «ЦЕК» 0 800 300 015 безкоштовно цілодобово

E-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
Сайт: http://cek.dp.ua/