Це важливо!

До відома побутових споживачів! Відповідно до п. 8.6.3. ККОЕЕ Зчитані та передані дані з лічильників протягом періоду, що починається за два календарні дні до кінця розрахункового місяця та закінчується на третій календарний день наступного розрахункового періоду (календарного місяця), вважаються даними на перше число календарного місяця.

Телефон call-центр

0 800 300 015

Call-центрбезкоштовно цілодобово
 

Кол-центр

            Кол-центр діє в ПрАТ «ПЕЕМ «ЦЕК» з 2015 року.

          Кол-центр обслуговує юридичних, фізичних осіб, підприємців та населення, що є споживачами електричної енергії або мають намір стати споживачами та звернулись за консультацією.

      Метою роботи Кол-центру є підвищення якості обслуговування споживачів електричної енергії, формування між суб'єктами електроенергетики та споживачами електричної енергії прозорого інформаційного середовища з питань розподілу електричної енергії.

 

        Основні функції

 

     •  Надання інформаційних послуг абонентам шляхом обробки їх вхідних звернень, що надходять через засоби телекомунікації і надання відповідей на ці звернення операторами Кол-центру, та в автоматичному режимі за допомогою голосового меню самообслуговування або перенаправлення звернень до відповідних структурних підрозділів.

      •  Проведення опитувань абонентів операторами або шляхом здійснення вихідних дзвінків в автоматичному режимі, у тому числі для оцінки якості роботи Колл- центру.

        •  Вжиття заходів щодо усунення структурними підрозділами ПрАТ «ПЕЕМ «ЦЕК» недоліків в роботі з основної діяльності.

        •  Інформування керівництва ПрАТ «ПЕЕМ «ЦЕК» щодо допущених персоналом підприємства порушень законодавства та посадових інструкцій.

 

       Автоматичне меню обслуговування

 

     Абонент зможе отримати необхідну інформацію по телефону в автоматичному режимі або при спілкуванні з оператором. Автоматичне меню самообслуговування дозволяє отримати необхідну інформацію натисканням відповідної клавіші на телефонному терміналі:

1. Повідомити про аварійну ситуацію

2. Для отримання інформації про відключення електроенергії

3. Для введення поточних показників лічильника

4. Інформація щодо рахунку

5. Для довідок

      5.1. Інформація про тарифи на послуги з розподілу електричної енергії

      5.2. Процедура приєднання нових споживачів та оформлення договорів

            5.2.1. Для отримання інформації про процедуру підключення до мереж

            5.2.2. Перелік документів для отримання технічних умов

            5.2.3. Інформація про види приєднань

      5.3. Розклад роботи підприємства з експлуатації електричних мереж Центральна Енергетична Компанія

6. Скарги та пропозиції

      6.1. Зареєструвати скарги та пропозиції

      6.2. Залишити повідомлення анонімно

      6.3. Оцініть роботу колл-центру

      6.4. Оцініть роботу компанії

      6.5. Процедура розгляду скарг споживачів

0. Для з'єднання з оператором

 

      Дзвінки за багатоканальним телефоном 0 800 300 015 зі стаціонарних і мобільних телефонів на території України для абонентів є безкоштовними.

     Звертаємо Вашу увагу, що звернувшись до Колл-центру, споживач зможе не тільки задати будь-яке питання, але і висловити свої пропозиції щодо поліпшення якості обслуговування і надійності електропостачання, або повідомити про порушення чи зловживання з боку співробітників ПрАТ «ПЕЕМ «ЦЕК», а також анонімно повідомити про факти крадіжок електроенергії чи електрообладнання.

 

Телефон: 0 800 300 015 безкоштовно цілодобово

E-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.