Шановні споживачі електричної енергії! Заощаджуйте кошти! Встановлюйте «розумні» прилади обліку та переходьте на економну оплату за спожиту електричну енергію. Встановлення багатозонного лічильника - шлях до реальної економії!

Це важливо!

Прат Підприємство з експлуатації електричних мережЦентральна Енергетична Компанія

Твоє джерело енергії

0 800 300 015

Call-центрбезкоштовно цілодобово

У відповідності до п.13 Порядку забезпечення стандартів якості надання послуг з електропостачання, затвердженого Постановою НКРЕКП від 18.10.2016 р. №1841, який визначає перелік загальних та гарантованих стандартів  якості надання послуг та встановлює порядок компенсації споживачам за недотримання  гарантованих стандартів якості надання послуг,   оприлюднюємо інформацію щодо дотримання загальних та гарантованих стандартів якості надання послуг з електропостачання і сум виплачених компенсацій за недотримання гарантованих стандартів  надання послуг з електропостачання за 2017 рік.

 

Додаток 4
до Порядку забезпечення
стандартів якості
надання послуг з електропостачання
(пункт 13)

ІНФОРМАЦІЯ
щодо дотримання загальних та гарантованих стандартів якості надання послуг з електропостачання та сум виплачених компенсацій за
недотримання гарантованих стандартів якості надання послуг з електропостачання

Тип послуги

Строк виконання

Загальні стандарти

Гарантовані стандарти

відсоток робіт, що мають бути завершені протягом встановленого часу, %

фактичний рівень виконання, %

розмір компенсації за недотримання стандарту, грн (без ПДВ)

кількість випадків недотримання стандарту у звітному періоді

сума компенсацій, виплачена споживачам у звітному періоді, грн (без ПДВ)

кількість споживачів, яким надана компенсація

Надання договору про приєднання та технічних умов, у т. ч.:

             

для стандартного приєднання

5 робочих днів

   

0

0

0

0

без необхідності їх узгодження з власником (користувачем) магістральних інженерних мереж (приєднання, що не є стандартним)

15 робочих днів

   

0

0

0

0

у разі необхідності їх узгодження з власником (користувачем) магістральних інженерних мереж (приєднання, що не є стандартним)

30 робочих днів

   

0

0

0

0

Підключення електроустановки замовника до електричних мереж (стандартне приєднання), у т. ч.:

             

без потреби припинення електропостачання інших споживачів

5 днів

   

0

0

0

0

у разі потреби припинення електропостачання інших споживачів

10 днів

   

0

0

0

0

Підключення електроустановки замовника до електричних мереж (приєднання, що не є стандартним), у т. ч.:

             

без потреби припинення електропостачання інших споживачів

5 днів

   

0

0

0

0

у разі потреби припинення електропостачання інших споживачів

10 днів

   

0

0

0

0

Підключення електроустановок споживача після відключення (крім населення)

5 робочих днів

   

0

0

0

0

Відновлення електропостачання споживача після усунення порушень і оплати споживачем заборгованості, витрат на повторне підключення та збитків, завданих енергопостачальнику (для населення), у т. ч.:

             

у містах

3 робочі дні

   

0

0

0

0

у сільській місцевості

5 робочих днів

   

0

0

0

0

Надання на розгляд проекту договору про постачання електричної енергії, у т. ч.:

             

для споживачів (крім населення) із приєднаною потужністю до 150 кВт

7 робочих днів

   

0

0

0

0

для споживачів (крім населення) із приєднаною потужністю 150 кВт та більше

14 робочих днів

   

0

0

0

0

Перевірка рахунків за спожиту електроенергію та розрахункових засобів обліку, у т. ч.:

             

перевірка рахунків на оплату електроенергії для споживачів (крім населення)

5 робочих днів

90

0

       

технічна перевірка розрахункових засобів обліку (крім населення)

20 днів

   

0

0

0

0

перевірка рахунків на оплату електроенергії для населення

5 днів

98

0

       

Вимірювання параметрів якості електричної енергії при у разі відхилення від договірних значень та оформлення двостороннього акта про якість електричної енергії (крім населення)

2 дні

98

100

       

Оформлення акта-претензії щодо порушення умов договору (для населення):

             

прибуття представника енергопостачальника для складання акта-претензії щодо порушення умов договору, у т. ч.:

             

у містах

3 дні

99

0

       

у сільській місцевості

7 днів

99

0

       

усунення недоліків, зазначених в акті-претензії, або надання обґрунтованої відмови

10 днів

99

0

       

Письмове звернення споживача

1 місяць

   

0

0

0

0

Проведення експертизи приладу обліку (для населення)

20 днів

   

0

0

0

0

Відновлення електропостачання після перерви в електропостачанні

24 години

   

0

0

0

0

Відповідь оператора кол-центру на дзвінок із черги дзвінків

30 с

75

100